Log ind med sociale netværk
01 mar 2007, 12:26
Så er der kommet lidt mere afklaring på det.
Vi kan godt afhente fra depoterne (som vi regnede med). Han ville gerne afsende mandag. Hvordan lyder det? Kan folk nå at bestille i dag og i morgen? Jeg prøver at få en status på hvor mange der har bestilt i morgen.
Vi kan godt afhente fra depoterne (som vi regnede med). Han ville gerne afsende mandag. Hvordan lyder det? Kan folk nå at bestille i dag og i morgen? Jeg prøver at få en status på hvor mange der har bestilt i morgen.
01 mar 2007, 12:27
Så det er bare med at være først til mølle...
Mini007 skrev:Okay lyder godt. Så han sender alle LCD'erne samme dag i næste uge, hvilket må betyde at han har reserveret det antal LCD'er i de rigtige størrelser eller har jeg forstået det forkert? Sådan vi ikke skal bekymre om at de bliver udsolgt...Ja han havde blokeret hans varelager til os. Det kan godt være at der bliver et problem med 42" hvis der er mange som bestiller.
01 mar 2007, 12:29
Men man da godt vente til vi har hørt fragtpriserne - det kan jo være at man føler at det bedre kan betale sig at bestille til sin private adresse...
Han foreslår selv at I skriver ham en mail efter I har ordret online. Se evt. hans svar jeg har postet lidt tidligere.
furious jt skrev:skal alle bestille samme dag?Det er ikke nødvendigt. Vi har jo efterhånden en oversigt over hvem der bestiller til hvilket depot.
Men man da godt vente til vi har hørt fragtpriserne - det kan jo være at man føler at det bedre kan betale sig at bestille til sin private adresse...
Han foreslår selv at I skriver ham en mail efter I har ordret online. Se evt. hans svar jeg har postet lidt tidligere.
01 mar 2007, 12:34
ok venter til alle fra aalborg har meldt hvornår de vil bestille og til hvilket depot.
01 mar 2007, 12:38
larssoe skrev:Okay, men du mener han har reseveret til dem som du gav information om gerne vil lægge en bestilling ind, således folk udefra ikke bare kan skrive en mail bagefter de har bestilt og så få evt. rabat...?Mini007 skrev:Okay lyder godt. Så han sender alle LCD'erne samme dag i næste uge, hvilket må betyde at han har reserveret det antal LCD'er i de rigtige størrelser eller har jeg forstået det forkert? Sådan vi ikke skal bekymre om at de bliver udsolgt...Ja han havde blokeret hans varelager til os. Det kan godt være at der bliver et problem med 42" hvis der er mange som bestiller.
01 mar 2007, 12:40
Jeg vil gerne hoppe på et 42" til Odense.
larssoe skrev:En lille opdatering:
1 København
Rem79(42"), parasound(46/52"?), drunkenbrawl(46"), larssoe (42")
Mr_Fatz (42")
2 Køge
3 Nykøbing Falster
4 Odense
Mini007 (42"), mamut5 (?)
5 Svendborg
6 Tønder
7 Esbjerg
8 Kolding
9 Horsens
10 Ringkøbing
11 Silkeborg
12 Århus
Vlx (46”), cje87 (42”) evt andet depot, Altea (46”)
13 Randers
14 Viborg
15 Holstebro
16 Ålborg
Flydedokken (46”), henrikib(42") , uberhof (42”), furious jt (46”)
17 Thisted
18 Hanstholm
19 Hjørring
Jeg har endnu ikke fået svar fra Krish.
01 mar 2007, 12:47
super, bliver spændende at høre om det kan betale sig at få varen fragtet hjem eller til depot
01 mar 2007, 12:53
vlx skrev:Så har jeg også lagt en ordre, hvad med fragten synes ikke det kom med i deres indkøbs kurv. Men de kan måske godt hæve mere en der er reseveret i england?Skal jeg ligge en ordre på deres hjemmeside, eller her på forummet?? Den oplysning tror jeg nelig lige er forbigået min næse
01 mar 2007, 12:54
vlx skrev:Så har jeg også lagt en ordre, hvad med fragten synes ikke det kom med i deres indkøbs kurv. Men de kan måske godt hæve mere en der er reseveret i england?Lassel skriver at han fik lukket sit kort, da de efterfølgende ville trække fragten. Det er en god ide at advisere sin bank om at der vil bliver trukket et beløb efter at der er trukket for skærmen.
01 mar 2007, 12:58
mvh. HWH, Kolding
larssoe skrev:Jeg har selv sendt en mail til England med bestilling af en 42"furious jt skrev:skal alle bestille samme dag?Det er ikke nødvendigt. Vi har jo efterhånden en oversigt over hvem der bestiller til hvilket depot.
mvh. HWH, Kolding
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto