11 jan 2012, 13:59
Jeg har lige fået et GT30 42" ind ad døren fra Hifi-klubben og har netop tilsluttet fjernsynet til min ps3, antenne (dvb-t), en ny usb-disk og mingamle panasonic hd-rec.
Glad starter jeg op og gennemgår opsætning, men efter 12-15 min. Slukker fjernsynet ad sig selv. Til at starte med troede jeg det var viera-link der fjollede. Men det er ikke den.
Nu har jeg forsøgt at lade fjernsynet køre små 8 gange og hver gang slår den fra.
Jeg har naturligvis forsøgt at slå timer-standby fra,ligesom autosluk og eco-indstillinger er blevet slået fra. Jeg har også forsøgt at gendanne fabriksindstillinger.
Uden held.
I øvrigt har jeg bemærket at blæserne kører kraftigt i intervaller.
Hvad har jeg af muligheder inden jeg får fragtmanden til at sende dyret retur?
Mvh
Nicolai
Glad starter jeg op og gennemgår opsætning, men efter 12-15 min. Slukker fjernsynet ad sig selv. Til at starte med troede jeg det var viera-link der fjollede. Men det er ikke den.
Nu har jeg forsøgt at lade fjernsynet køre små 8 gange og hver gang slår den fra.
Jeg har naturligvis forsøgt at slå timer-standby fra,ligesom autosluk og eco-indstillinger er blevet slået fra. Jeg har også forsøgt at gendanne fabriksindstillinger.
Uden held.
I øvrigt har jeg bemærket at blæserne kører kraftigt i intervaller.
Hvad har jeg af muligheder inden jeg får fragtmanden til at sende dyret retur?
Mvh
Nicolai