Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af larssoe
Jeg har sendt en ny mail til Krish hvor vi bekræfter vores interesse og spørger til noget af det vi har skrevet om her i tråden.

Jeg skal lige have lavet den nye liste med størrelser (og byer) før vi kan få et tilbud på levering til depot. (pga. størrelserne).

Hvis nogen har lyst, er de velkomne til at lave den. Jeg har fri i dag, men er ude af huset de næste par timer -så det bliver først derefter jeg får tid.
Af vinkender
Syntes også det lyder interessant med fælleskøb.
Vil gerne lige høre fra Lasse om man kan modtage dansk texttv eller om der er problemer....
Af flydedokken
Hej alle.
Så fik jeg endelig fat i SHARP DK. Og deres salgsafdelingen.
Og jeg citerer:" Alle sharp produkter købt inden for EU's grænser er der 1 års garanti på. Dog hvis der er omfattende skader på tv'et, som de ikke kan lave på værkstedet i Danmark, skal den sendes tilbage til forhandleren for egen midler".
Så det er jo gode nyheder med garantien ihvertfald.

Men jeg vil da gerne melde mig selv på banen, og jeg vil gerne købe et 46 tommer XDIE. Og jeg bor i Aalborg, hvis der andre heroppe der skal have et med! :)
Af vinkender
lassel skrev:Jeg har modtaget det nu.
Har dog endnu ikke selv set det.

Min kone siger at der er et engelsk strømkabel til og at der er vedlagt et dansk kabel.

Men det danske kabel er desværre et pc-kabel, så det kan ikke tilsluttes tv-et, hvor der efter sigende er et 2 benet "radio-stik" i.

Jeg smutter forbi electric city på vej hjem og køber en adapter til det engelske stik ..
Hvis det er et "pc-kabel" mener du stå et 3 benet edb-stik som ikke passer til dit stømstik i væggen ?
Hvis det er det kan du vel bare klippe stikket af og montere et normalt stik eller ?
Af miri
lassel skrev:.... er der nogen der kan svare på om man kan få et kabel der kan sættes direkte i TV'et uden at skulle bruge en adapter. Hvordan ser det i givet fald ud?
Når man tjekker manualen, så kan man se at netkablet er "løst". Dvs, at der er et stik bag på lcd'en, hvor det sættes ind. Det er sådan et 8-talsformet stik med to ledere - altså uden jord - og det bør kunne købes løst mange steder.

http://esupport.sharp-eu.com/html/om/index.php?StartRec=0&ListLimit=20&Lang=DK&TemplateLang=en&ProdLine=11&SortOrder=DESC&OrderBy=Title&SearchString=

http://www.discoworld.dk/shop/popup_image.php?pID=1634
Af larssoe
Så er der kommet svar fra krish. Jeg lægger smider dem lige ind her:

hi lars - thnks for yr reply - yes the cost of transport will be much less
if we ship to x1 depot / x1 address

the goods are packed x4 on x1 pallet so we can mix these with 42" / 46" max.
4 per pallet -

sorry bracket costs are ( based on qty purchase 10 - 15pcs)

simple flush mount - £125.00

mount with 15 degree tilt - £155.00

mount with moving swing arm - £200.00

please let m know as soon as you can with yr complete order list (even if it
means payment will come after) as i need to block the stock for you -
especially 42" as stock is running low - at the moment i only have x11
remaining with many enquiries every minute from sweden & denmark

very best wishes from rainy London
Af larssoe
...og svar vedr. serienumre:

hi lars - the 42" nos begin with 6124

the 46" - 7018

production dates are not known although it appears that 46" are later
production compared to 42"

with regards to issues written about these models on av forums currently we
are experiencing no complaints with "vertical banding issues" and are
regularly shipping 42" and 46" to dk / se every day with no complaints at
all -

if any other queries please let me know
Af Mini007
Hvis serie nr. afslører at det er de nye versioner, så er jeg med !
Af larssoe
42" ser ud til at være produceret i december, men 46" er fra januar.

Personligt lægger jeg ikke voldsomt meget i produktionsdatoen, da der ifølge andre fora ikke skulle være foretaget ændringer i produktionen. Jeg kan dog ikke huske hvor jeg læste det..
Af cje87
Det kan gode være det er et dumt spørgsmål, men hvis de sender 4 stk pr palle, er det så ikke muligt at få sendt til flere depoter alt efter hvor folk bor så længe det er min. 4 stk per depot? Fx. hvis vi var 12, så en palle til sjælland, en til nordjylland og en til sydjylland/fyn?
Af Larspost
Jeg er også meget interesseret i et fælleskøb derfra. Det skulle være 42". Jeg bor i Frederikshavn
Af flydedokken
Lyder da til at vi er ved at omkring 4 stk her fra det nordjyske af.
Larspost, furious jt og Uberhof. Så vi kunne da godt organisere en palle hertil ihvertfald :p
Af Atlantis
Jeg vil gerne købe et 46 . Jeg bor i Herning.
Af Bech
Jeg er også int. Men det er dog kun hvis tekst-tv virker og det bliver i så fald et 37"
Jeg bor tæt på Odense.

Mvh
Jacob
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 33