jones31 skrev:mmgala skrev:Hej
Jeg kigger på noget imellem 50´-55´
mindre kan gøre det (46´)hvis det er et lækkert tv.
Jeg har læst på købsanbefalinger og indlæg, men syntes ikke at jeg kan finde svar på lige præcist mit spørgsmål.
Bruger jo også tv´et til normalt brug, men jeg vil hade, at skulle se bold og billedet ikke var godt.
Håber du kan hjælpe.
en mulighed kunne være et LG 47lw980w til 12999,- i elgiganten, super godt tv med fantastisk god billed kvalitet. Evt tag ned i en butik og se det.
Det koster 15000 nu

Personligt synes jeg det er syndt at give så mange penge for et tv, som lider af tydelige (alt efter bedømmelse self) problemer med haloer - som de fleste TV med bagbelyst LED gør.
Hvis jeg var dig ville jeg kigge på et af Sonys high-end TV som fx NX723 eller HX823 som lige pt. er på tilbud til 10k hhv 12k i 46" (dog kun til 15 januar, og du får lækkert tilbehør med ogsp!!). De er godt nok begge med kantbelyst LED, men designet er efter min mening et af de flotteste overhovedet og billedet er også i den bedste klasse (se ex
http://reviews.cnet.com/2300-33355_7-10 ... tml?s=1&o=). 3D på disse TV skulle efter sigende ikke være noget at råbe hurra for, men hvis man ikke er til alligevel det er det af mindre betydning.
Mht hvad du skal kigge efter mht sport er det svært at sige. Der er mange faktorer der spiller ind. Tag ud i butikkerne og snak med ekspedienterne - du kunne evt. få dem til at fyre en USB stick med sportklip i de TV du er interesseret i (skal du self have med hjemme fra), så du kan se hvordan det kører. Det ville jeg gøre