Om det er LCD eller LED har ikke direkte noget at sige for billedekvaliteten da forskellen edenlig bare er belysningskilden hvor philipsen bruger kant belyste LED dioder har samsungen lysstofrør på bagsiden.
Philipsen er ikke disideret "100hz" men edenlig et alm 50hz med Backlight blinking der er slør reducerende når der er noget hurtig bevægende i billede, det kalder philips så for 100hz PMR.
Om det er HD ready eller fuld HD kan selvfølig være en fordel alt efter formål og sidde afstand, men til alm tv(SD materiale) og i en 32" må jeg indrømme det er svært at notere en forbedring i detaljerne medmindre man står usansynligt tæt på skærmen.
Philips har også fået en source knap på fjernbetjeningen så man hurtigt og lettere kan vælge hvad kilde skal bruges, dette har været lidt savnet tidligere.
Kanal redigeringen er bedre og mere simpel på philips end på samsung efter min menning hvis du skulle havde nogle store kanal pakker at gøre godt med.
Deruover syntes jeg selv philips "biograf" tilstand er en bedre skabelon at tage udgangspunkt i end Samsungs film tilstand i forhold til at ændre på billede indstillingerne, men det er nok en smagssag.
philips modellen har også praktisk placering af ledninger der går neden om ud og ud til siderne hvilket gør den god til vægmontering helt tæt på væggen hvis det var planen.
På den anden side er samsungen en 40" til næsten samme pris og som måske nok kan opfylde de basale ting og er sådan ok strømbesparende af en 40" at være, men det afhænger nok lidt af hvad behov du har
Nu arbejder jeg selv i en elektronik afdeling til dagligt og kender godt de 2 omtalte modeller