27 dec 2011, 18:51
Hej med jer på Flatpanels, og glædelig jul !:)
Nu har jeg i mange år læst og fulgt med på, hvad der foregår inden for fladskærme og har mange gange læst mig til valg af køb af fladskærme.
Jeg ved godt der opstår mange af disse tråde herinde, men jeg håber da alligevel på, at der er nogle venlige sjæle som har noget skarpt input som jeg kan bruge.
Jeg er for nyligt flyttet i større bolig, hvor kæresten og jeg ikke længere kan nøjes med et 42” fladskærm i stuen. Vores nuværende skærm er et LG 42LD750 (200hz). Vi tænker i størrelsen 55”
3D for mig er ikke et krav, da jeg endnu ikke har noget specielt forhold til det.
Fjernsynet tilsluttes en forstærker og et sæt meget stærke DALI højttalere, så lyd er heller ikke et krav.
Der spilles film fra Blu-ray afspilleren og fra Western Digital Live boksen.
- Vi har hverken konsoller eller PC’r tilsluttet fjernsynet.
Vi kan egentlig godt lide 200hz, i starten var det en lidt anderledes fornemmelse, men nu er det egentlig meget rart.
Vi ligger i en prisklasse op til de omkring 14-15k.
Følgende har jeg kigget på:
Sony 55” 3D LED-TV KDL-55EX720 (Anbefalet herinde)
Philips 55” LED-TV 55PFL6606T
Samsung 59” 3D Plasma PS59D555
- Jeg er her lidt bange for den Buzzing, som er beskrevet.
Samsung 55” LED UE55D7005 (Anbefalet herinde)
Jeg har ingen umiddelbare præferencer vedr. Plasma. Men jeg er meget åben for input.
Med Venlig Hilsen
Martin L.Pedersen
Nu har jeg i mange år læst og fulgt med på, hvad der foregår inden for fladskærme og har mange gange læst mig til valg af køb af fladskærme.
Jeg ved godt der opstår mange af disse tråde herinde, men jeg håber da alligevel på, at der er nogle venlige sjæle som har noget skarpt input som jeg kan bruge.
Jeg er for nyligt flyttet i større bolig, hvor kæresten og jeg ikke længere kan nøjes med et 42” fladskærm i stuen. Vores nuværende skærm er et LG 42LD750 (200hz). Vi tænker i størrelsen 55”
3D for mig er ikke et krav, da jeg endnu ikke har noget specielt forhold til det.
Fjernsynet tilsluttes en forstærker og et sæt meget stærke DALI højttalere, så lyd er heller ikke et krav.
Der spilles film fra Blu-ray afspilleren og fra Western Digital Live boksen.
- Vi har hverken konsoller eller PC’r tilsluttet fjernsynet.
Vi kan egentlig godt lide 200hz, i starten var det en lidt anderledes fornemmelse, men nu er det egentlig meget rart.
Vi ligger i en prisklasse op til de omkring 14-15k.
Følgende har jeg kigget på:
Sony 55” 3D LED-TV KDL-55EX720 (Anbefalet herinde)
Philips 55” LED-TV 55PFL6606T
Samsung 59” 3D Plasma PS59D555
- Jeg er her lidt bange for den Buzzing, som er beskrevet.
Samsung 55” LED UE55D7005 (Anbefalet herinde)
Jeg har ingen umiddelbare præferencer vedr. Plasma. Men jeg er meget åben for input.
Med Venlig Hilsen
Martin L.Pedersen