15 dec 2011, 09:36
#155175
Hej
Jeg fik forleden en meddelelse fra Windows om at der var fundet fejl på min harddisk. Disken er en Western Digital, så jeg hentede efterfølgende deres diagnosticeringsværktøj som bekræftede fejlen (132 af 140 re-allokeringssektorer opbrugt).
Jeg er ikke den vilde computernørd, men jeg er ret sikker på at den medarbejder jeg fik fat i da jeg kontaktede Sony's support vidste endnu mindre end jeg selv. Jeg måtte gentage fejlbeskrivelsen 4-5 gange og til sidst blev jeg nærmest indirekte truet med at hvis der ikke var en hardware fejl på produktet ville jeg få en regning. Supporteren blev ved med at sige at det lød som en software-fejl og at jeg bare skulle formatere.
Her er et billede af fejlmeddelelsen, så håber jeg at der er nogen der kan be- eller afkræfte min påstand om at det er en hardware-fejl; http://imageshack.us/f/406/fejlpharddisk.jpg/
Tak.
Jeg fik forleden en meddelelse fra Windows om at der var fundet fejl på min harddisk. Disken er en Western Digital, så jeg hentede efterfølgende deres diagnosticeringsværktøj som bekræftede fejlen (132 af 140 re-allokeringssektorer opbrugt).
Jeg er ikke den vilde computernørd, men jeg er ret sikker på at den medarbejder jeg fik fat i da jeg kontaktede Sony's support vidste endnu mindre end jeg selv. Jeg måtte gentage fejlbeskrivelsen 4-5 gange og til sidst blev jeg nærmest indirekte truet med at hvis der ikke var en hardware fejl på produktet ville jeg få en regning. Supporteren blev ved med at sige at det lød som en software-fejl og at jeg bare skulle formatere.
Her er et billede af fejlmeddelelsen, så håber jeg at der er nogen der kan be- eller afkræfte min påstand om at det er en hardware-fejl; http://imageshack.us/f/406/fejlpharddisk.jpg/
Tak.
