17 dec 2011, 14:43
Kan man ikke ændre kanalrækkefølgen på den liste tv'et selv lave på et Samsung 32UED5005 uden at lave en favoritliste?
thg skrev:Kan man ikke ændre kanalrækkefølgen på den liste tv'et selv lave på et Samsung 32UED5005 uden at lave en favoritliste?Jo da.
thg skrev:Hmm... Har fundet guiden på tv'et, dog ikke til nogen hjælp...har du opdateret fjernsynet til nyeste firmware? Mener jeg har læst et sted det er nødvendigt, men er ikke sikker.
Har prøvet at lave en favoritliste, men kan heller ikke finde ud af at ændre kanal rækkefølgen.
Kan ingen hjælpe? Er godt nok ikke imponeret over sådan et Samsung... Har indstillet rigtig mange tv igennem tiden og har aldrig anvendt manualer for at finde ud af det, så Samsung har godt nok gjordt det dårligt...
Sjavse skrev:Det løste også mit problem, da jeg heller ikke havde funktionen til at ændre kanalrækkefølge.thg skrev:Hmm... Har fundet guiden på tv'et, dog ikke til nogen hjælp...har du opdateret fjernsynet til nyeste firmware? Mener jeg har læst et sted det er nødvendigt, men er ikke sikker.
Har prøvet at lave en favoritliste, men kan heller ikke finde ud af at ændre kanal rækkefølgen.
Kan ingen hjælpe? Er godt nok ikke imponeret over sådan et Samsung... Har indstillet rigtig mange tv igennem tiden og har aldrig anvendt manualer for at finde ud af det, så Samsung har godt nok gjordt det dårligt...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.