Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Juledamen
Jeg har ikke lige et D5005 foran mig, så jeg kan ikke hjælpe med et præcist svar. Det du skal lede efter er en menu, der hedder "Channel Manager".

Der findes en ganske god manual i TV'et, som du kan bruge, hvis du ikke kan finde ud af det :)
Af thg
Hmm... Har fundet guiden på tv'et, dog ikke til nogen hjælp...

Har prøvet at lave en favoritliste, men kan heller ikke finde ud af at ændre kanal rækkefølgen.

Kan ingen hjælpe? Er godt nok ikke imponeret over sådan et Samsung... Har indstillet rigtig mange tv igennem tiden og har aldrig anvendt manualer for at finde ud af det, så Samsung har godt nok gjordt det dårligt...
Af Sjavse
Jeg lytter lige med her. har selv prøvet at ændre kanalrækkefølgen på mine forældres samsung LE40D555 og UE40D6505 men der virker det også helt umuligt. Det er dog nemt nok at lave en Favoriliste, men kan man virkelig ikke selv gøre kanallisten personlig?
Af Sjavse
thg skrev:Hmm... Har fundet guiden på tv'et, dog ikke til nogen hjælp...

Har prøvet at lave en favoritliste, men kan heller ikke finde ud af at ændre kanal rækkefølgen.

Kan ingen hjælpe? Er godt nok ikke imponeret over sådan et Samsung... Har indstillet rigtig mange tv igennem tiden og har aldrig anvendt manualer for at finde ud af det, så Samsung har godt nok gjordt det dårligt...
har du opdateret fjernsynet til nyeste firmware? Mener jeg har læst et sted det er nødvendigt, men er ikke sikker.
Af Juledamen
Har du en knap på din fjernbetjening, der hedder "Content"? (Den sidder måske over Tools-knappen)
Derinde skulle det være rimeligt nemt, at finde "Channel Manager".
Af bleed_blue
Sjavse skrev:
thg skrev:Hmm... Har fundet guiden på tv'et, dog ikke til nogen hjælp...

har du opdateret fjernsynet til nyeste firmware? Mener jeg har læst et sted det er nødvendigt, men er ikke sikker.
Det løste også mit problem, da jeg heller ikke havde funktionen til at ændre kanalrækkefølge.

Desuden kan det være en god idé, at opdatere via USB, da tv'et ikke altid selv kan finde ud af at hente opdateringen via internet.