04 dec 2011, 14:49
Hej. Jeg er lidt forvirret, fordi jeg er stødt på fora, hvor nogle skriver, at ps51d535 KUN har 2 HDMI, 1 usb og 1 scart. Dermed ingen komponent eller digital optisk.
Downloadede samsungs officielle manual til tv'et, hvor der også står det har 2 hdmi og 1 usb + 1 scart og intet om komponent eller digital out, og inde på fjernsynets site på samsung.com står der "nej" ved komponent og digital optisk.
Men så skrev jeg til samsung kundesupport:
"Hej Samsung.
Ifølge jeres specifikationsoplysning til dette tv, ps51d535, er der ikke mulighed for komponent tilslutning for dette tv og ej heller digital optisk. Kan det passe, eller er det en fejloplysning i jeres specifikationer?
Mvh Torben
SVAR - Hej Torben
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Denne model har Komponent in og Digital Optisk."
Er der nogle der ejer tv'et som lige kort kan bekræfte/afkræfte?
Tak.
Downloadede samsungs officielle manual til tv'et, hvor der også står det har 2 hdmi og 1 usb + 1 scart og intet om komponent eller digital out, og inde på fjernsynets site på samsung.com står der "nej" ved komponent og digital optisk.
Men så skrev jeg til samsung kundesupport:
"Hej Samsung.
Ifølge jeres specifikationsoplysning til dette tv, ps51d535, er der ikke mulighed for komponent tilslutning for dette tv og ej heller digital optisk. Kan det passe, eller er det en fejloplysning i jeres specifikationer?
Mvh Torben
SVAR - Hej Torben
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
Denne model har Komponent in og Digital Optisk."
Er der nogle der ejer tv'et som lige kort kan bekræfte/afkræfte?
Tak.