T_skaaning skrev:Beaviz skrev:nikharding skrev:Tak for svar... bittert at stik vender bagud... det havde ellers været et godt bud på et køb, men skal ha det på væggen, og er ik meget for at anskaffe et drejebeslag :/
Køb dog et par vinkler til HDMI og antennestik, og så er den skid slået. Det er jo kun indenfor de sidste par år, at sidevendte stik har været integreret i de fleste producenters high-end TV - og mange folk har trods alt deres low- og mid-end TV hængende på væggen! 
Beaviz, endte du også med at købe ps51d535 fra komplett? Tilfreds med TV'et?
Nej, jeg endte faktisk med at bestille et Panasonic G30 46" fra Komplett til 5995,- i stedet for. For det første er det et mere kendt produkt, som mange andre har sagt god for. For det andet, så har det en del flere features end de omtalte TV i denne tråd (THX-profil, USB-optagelse, Viera Connect - herunder afspilning af DLNA-materiale samt afspilning af film fra USB osv.). Designmæssigt halter det dog stadig efter Samsung, men Panasonic'en er trods alt pænere end det "gamle" PX80 jeg har i dag. Jeg har så måtte gå et par tommer ned i størrelse.
Jeg ville oprindeligt have en topmodel i størrelsen 50-55", men synes ikke der er nogen som tiltaler mig på markedet i dag. Der er for mange problemer med f.eks. buzz, larmende blæsere, coating som falder af på de gode plasma. De nice LED lider enten af backlight bleeding, glorieeffekter eller noget tredje. Jeg vil ikke betale den høje pris for et TV med de problemer! G30'eren er derfor lidt en "nødløsning" indtil "det rigtige TV" kommer på markedet. Mine forhåbninger er lidt, at det kommer blandt næste års modeller, men nu må vi se.