T_skaaning skrev:Filipe skrev:haha
100,- kroner - Jeg forstår virkelig godt dit valg.
lol 100kr..
Filipe, ville bare lige lade dig vide, at jeg også er spændt på din anmeldelse
jeg ska vælge mellem d535 og d8005 (plasma)
8005'eren er dobbelt så dyr - jeg fisker efter om billedkvaliteten mon også er dobbelt så god, eller om det bare er 3d og internet og design man betaler for, så hvis det er tilfældet så køber jeg d535.
Så cool du gider lige at give feedback 
Når det er nu blevet tid til at skrive et par ord om TV'et.
Indledningsvis vil jeg gerne understrege, at dette langt fra er mit speciale, så hvis jeg bytter rundt på nogle af de mange fagudtryk, beklages dette på forhånd
Jeg har nu haft TV'et siden onsdags. Jeg har en Xbox 360S tilsluttet, samt en Bluray afspiller fra Samsung - Begge via hdmi.
Første gang man tænder TV'et er der en guide til indstillinger af kanaler (Digital og analog valg).
Der var ingen quick guide til opsætning af billede, udover om fjernsynet var til brug i butik eller
i hjemmet. Så alt dette er op til en selv. Da jeg er ny, har jeg ikke pillet så meget ved det. Har efter at læst det herinde, slået de automatiske funktioner fra, og justeret kontrast etc.
Min oplevelse af denne skærm er, at det ikke fås bedre til denne pris.
Der er naturligvis features som ikke er med i forhold til de dyrere modeller.
Men om ikke andet har jeg hverken oplevet pixelfejl, rystende billeder eller buzzing (hvis det betød at TV'et skulle larme?)
Jeg oplever skærmen som af dyb kvalitet - Mine øjne fortæller mig, at det rent ud sagt, er et skide flot billede der kommer ud - Og i og med det er 1080, giver det naturligvis bluray de optimale forhold.
Og ja TV'et undstøtter ikke ARC(Det var vidst noget med lyd), det understøtter ikke 3D eller internet.
Men hvis man bare skal have en fantastisk skærm, og kan undvære facebook på TVet (

) så er det alle pengene værd.
Men det kan jo også være jeg ikke notere det i samme grad som de entusiastiske skærm-elskere - Som sagt igen igen, er meget ny.
Jeg skal gøre opmærksom på, at jeg opdaterede fjernsynet samme dag som jeg fik det. (
http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-h ... ab=support)
Jeg ved ikke om det har gjort nogle forskel.
Hvis der er nogle der har nogle mere konkrete spørgsmål til TV'et vil jeg meget gerne svare så godt som jeg kan.
Hvis det blot kan formuleres så alle er med.