29 okt 2011, 23:49
Hmm. Jeg er bange for din kæreste sikkert har ret i vi er blevet en anelse skadet af alt den her kritiske forholden.. Men omvendt bør man forvente en del af et fjernsyn til den pris synes jeg :/
Ret dårlig service fra Samsungs side må jeg sige. De burde næsten give et par 3D briller med, når de returnerer det.
Pyndk skrev:Det går ikke ret godt![]()
Jeg fik mit TV afhentet i torsdags af Service center gruppen, fordi de ikke var meget for at skulle skifte så stort et panel hjemme ved kunden selv, da de havde erfaringer med at det flækkede for dem. De sagde så det ville tage ca. 4 arbejdsdage, jeg tænkte det var okay. Jeg fik så en mail igår at de havde modtaget fjernsynet og afventede reservedele, så det ville blive repareret den 11/11-2011.
Det er skuffende da de sagde de havde fået reservedelene.
Ellers var fjernsynet godt.
Ved ikke med Proshop, håber og tror bare jeg har været uheldig.
Angående buzz fra min mente kæresten jeg var mærkeligDet kunne man da sagtens leve med. Jeg blev da også mere immun overfor buzz efter den første uge, men kunne stadig høre den.
Hmm. Jeg er bange for din kæreste sikkert har ret i vi er blevet en anelse skadet af alt den her kritiske forholden.. Men omvendt bør man forvente en del af et fjernsyn til den pris synes jeg :/
Ret dårlig service fra Samsungs side må jeg sige. De burde næsten give et par 3D briller med, når de returnerer det.