Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af hans123
Syntes nu at de bør laves uden reflektioner.

Det er jo ikke nyt at lave skærme.
Af allando
Efter min mening er buzz og reflektioner det værste... :((

En skam der ikke findes et plasma uden buzz, uden reflektioner, med passiv 3D, over 55", til en fornuftig pris... 8)
Af Hbar
Hej Rasmus - Du skriver som en tidligere bruger nævner at Dual play ikke er så godt og kommer i en fremtidig firmware til de andre LG skærme.

Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?
Af lgowner
Hbar skrev:Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?
du skal stille tv't i 1080i/p opløsning for at aktivere diverse modes i 3D.

jeg har indtil nu kunne aktivere 4 ud af 5, den sidste jeg har må være bluray 2xframe versionen som jeg dog aldrig checkede.

men du bør kunne bruge nr3 (top/bottom) når du har 1080 indgangs signal. mener endda 720p også virker fint.
Af Holm86
Det er underligt at der ikke bliver sat fokus på refleksioner af producenterne.

Philips har lavet deres Moth Eye filter til 9706 modellen og der ser umilbart ret effektivt ud. Forstår ikke hvorfor ingen andre har prøvet noget ligende.
Af Nero
Er det noen av dere her inne som planlegger å kjøpe LW980?? selv når local dimming ikke er aktivert under 3d til 22.000?
Af lgowner
Holm86 skrev:Philips har lavet deres Moth Eye filter til 9706 modellen og der ser umilbart ret effektivt ud. Forstår ikke hvorfor ingen andre har prøvet noget ligende.
hvis man skal se på farve kvalitet, så tænk på hvid farve, så tager du et filter, en plastpose eller noget andet gennemsigtigt (som du mener er det) og måler hvid.. du får ikke samme farvegengivelse når du læggger lag ovenpå som forringer farverne..

jeg mener ikke de kan bevare farver, og så sætte filter på med toning uden at farven forringes og derved giver reflektionerne efter for bedre farve gengivelse.
Af Mysen
Der er filter på de dyre modeller fra både LG, Samsung, Panasonic og ikke mindst B&O. Selv om reflektioner ikke er fjernet, så ville de have været værre uden sådan et filter.
Der er stor forskel på håndtering af lys på min gamle plasmaskærm og min nuværende, selv om de begge har en front af glas.
Af Nero
jeg synes faktisk refleksjonene i en glassfront/blankt kontrastbelegg er mindre sjenerende enn all det lyset en matt skjerm tar opp (Lambertian) og sprer! Jeg er selv meget interresert i dette tv, men jeg kommer ikke over at man ikke får lov til å bruke local dimming under 3d visning :((
Af BUGz
edinger skrev:
Nero skrev:Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg finder virkelig, virkelig negativt ved dette tv, så er det ikke refleksioner i skærmen, dette kan man trods alt gøre noget ved, for eks persienner.
Helt enig.

Jeg forstår virkelig ikke al den snak om refleksioner. Vi har vel alle haft en CRT-skærm. Så det er jo ikke et nyt fænomen. Tværtimod er det en gammelkendt problematik, som let kan imødegås.
nu har du jo næppe haft en 47" CRT skærm eller ??

og hvis man skal til at mørkelægge, kunne man vel lige så godt få sig en projektor..

LG og SONY kom nu ind i kampen

når Pana, Sam og Philip kan
Af Hbar
LG er da den grad med i kampen, mit LG 55LW650W er da ekstremt mat i overfladen. En ren fornøjelse
Af Nero
allando skrev:[img]http://bilder.hifi-forum.de/medium/6770 ... 110700.jpg[/img]
fra Hifi-forum.de

reflektion :((
Hvorfor virker/er skjermen blå? er det nano filteret?
Noen som planlegger å kjøpe den?
Af ZanZan
Jeg regner med at købe en 980'er. Jeg gider ikke VT30'eren pga problemer med buzzing og så blæserstøjen, og jeg har hørt for mange problemer med D8005.

Lige pt er lw980 det bedste bud på et godt tv jeg kan finde.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13