Log ind med sociale netværk

23 okt 2011, 12:34

Hej Rasmus - Du skriver som en tidligere bruger nævner at Dual play ikke er så godt og kommer i en fremtidig firmware til de andre LG skærme.
Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?

Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?
									  23 okt 2011, 13:34

jeg har indtil nu kunne aktivere 4 ud af 5, den sidste jeg har må være bluray 2xframe versionen som jeg dog aldrig checkede.
men du bør kunne bruge nr3 (top/bottom) når du har 1080 indgangs signal. mener endda 720p også virker fint.

Hbar skrev:Jeg har et LG 55LW650W og jeg prøvede at smide GT5 på som understøtter 3D og da jeg så kørte i 2 player ville jeg vælge Over/Under 3D funktionen, men denne findes ikke. Er det sådan en funktion som er tilgængelig på denne model du har testet eller er der en desideret dual play funktion i menuen ?du skal stille tv't i 1080i/p opløsning for at aktivere diverse modes i 3D.
jeg har indtil nu kunne aktivere 4 ud af 5, den sidste jeg har må være bluray 2xframe versionen som jeg dog aldrig checkede.
men du bør kunne bruge nr3 (top/bottom) når du har 1080 indgangs signal. mener endda 720p også virker fint.
									  23 okt 2011, 17:33

jeg mener ikke de kan bevare farver, og så sætte filter på med toning uden at farven forringes og derved giver reflektionerne efter for bedre farve gengivelse.

Holm86 skrev:Philips har lavet deres Moth Eye filter til 9706 modellen og der ser umilbart ret effektivt ud. Forstår ikke hvorfor ingen andre har prøvet noget ligende.hvis man skal se på farve kvalitet, så tænk på hvid farve, så tager du et filter, en plastpose eller noget andet gennemsigtigt (som du mener er det) og måler hvid.. du får ikke samme farvegengivelse når du læggger lag ovenpå som forringer farverne..
jeg mener ikke de kan bevare farver, og så sætte filter på med toning uden at farven forringes og derved giver reflektionerne efter for bedre farve gengivelse.
									  23 okt 2011, 18:31

Der er filter på de dyre modeller fra både LG, Samsung, Panasonic og ikke mindst B&O. Selv om reflektioner ikke er fjernet, så ville de have været værre uden sådan et filter.
Der er stor forskel på håndtering af lys på min gamle plasmaskærm og min nuværende, selv om de begge har en front af glas.

Der er stor forskel på håndtering af lys på min gamle plasmaskærm og min nuværende, selv om de begge har en front af glas.
Mangler hifi... - og penge til hifi!

23 okt 2011, 23:04

jeg synes faktisk refleksjonene i en glassfront/blankt kontrastbelegg er mindre sjenerende enn all det lyset en matt skjerm tar opp (Lambertian) og sprer!  Jeg er selv meget interresert i dette tv, men jeg kommer ikke over at man ikke får lov til å bruke local dimming under 3d visning 

Sony 55HX920
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express

Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express
									  23 okt 2011, 23:10

og SONY er ikke bedre !!
men så det jo godt at man kan få det med indbygged persienner 

ommer..

allando skrev:[img]http://bilder.hifi-forum.de/medium/6770 ... 110700.jpg[/img]sygt, det jo nærmest et spejl ??
fra Hifi-forum.de
reflektion
og SONY er ikke bedre !!
men så det jo godt at man kan få det med indbygged persienner

ommer..
									  23 okt 2011, 23:22

og hvis man skal til at mørkelægge, kunne man vel lige så godt få sig en projektor..
LG og SONY kom nu ind i kampen
når Pana, Sam og Philip kan

edinger skrev:nu har du jo næppe haft en 47" CRT skærm eller ??Nero skrev:Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg finder virkelig, virkelig negativt ved dette tv, så er det ikke refleksioner i skærmen, dette kan man trods alt gøre noget ved, for eks persienner.Helt enig.
Jeg forstår virkelig ikke al den snak om refleksioner. Vi har vel alle haft en CRT-skærm. Så det er jo ikke et nyt fænomen. Tværtimod er det en gammelkendt problematik, som let kan imødegås.
og hvis man skal til at mørkelægge, kunne man vel lige så godt få sig en projektor..
LG og SONY kom nu ind i kampen
når Pana, Sam og Philip kan
									  24 okt 2011, 04:49

Noen som planlegger å kjøpe den?

allando skrev:[img]http://bilder.hifi-forum.de/medium/6770 ... 110700.jpg[/img]Hvorfor virker/er skjermen blå? er det nano filteret?
fra Hifi-forum.de
reflektion
Noen som planlegger å kjøpe den?
Sony 55HX920
Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express

Harman/Kardon AVR 460
Klipsch RF82
Sony PS3
MacBook Pro
Apple TV
Apple AirPort Express
					Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto