Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Men for at aktivere udvalget af DVD på Netflix, vil de have at jeg opretter yderligere info på siden, bl.a. med adresse (som skal være i US).

Er der nogen af jer der har været dét igennem? Og hvad gør man der? Jeg har tænkt på bare at finde en adresse og taste ind, og satse på at de ikke validerer med et brev e.l. men???
Hvis du indtaster en tilfældig adresse bliver de fysiske DVDer sendt til den adresse! Du vil altså ikke kunne se dem, og vil desuden modtage en regning når lånetiden er overskredet og filmene stadig ikke er blevet returneret...
Af H2011
Hej Alle,

Jeg kan ikke få andet end stereo lyd på mit Sony HX920 som smider lyden i min Yamaha reciver.

Men når jeg køre Netflix på min PS3 er der 5.1 lyd ..

Nogle der kan hjælpe her ?

(med at få 5.1 lyd direkte fra tv)

Bonus info: Jeg kan godt få 5.1 lyd fra div. TV kanaler bare ikke med Netflix.
Af Christian1981
Har netop opsat min PS3 med amerikansk konto, unblock-us.com, installeret Netflix. Opsætning gik som en leg, og det duer bare.

Streamer i "High / HD" kvalitet med 5.1 lyd, via 10/1 Stofa trådløs netværk...virker rigtig godt, god kvalitet på mit Sharp LC-46LE814E, alt taget i betragtning :)
Af Christian1981
Er der nogle af jer, der som mig har problemer med VUDU på PS3??

Jeg har hentet VUDU og installeret det på PS3'en, men når jeg starter det op kommer jeg aldrig længere end til en start-skærm hvor der er et stort VUDU logo hvor der nedenunder står "running vudu movies..." og så kører der en cirkel nede i højre hjørner, som om at den arbejder...

Har ladet den stå i 10-15 min og der sker ingenting...har prøvet at slette og geninstallere uden at det hjalp.

Kører med unblock-us.com

Nogle forslag til hvad der er galt??
Af SørenN
TheGreatGazoo skrev:
Men for at aktivere udvalget af DVD på Netflix, vil de have at jeg opretter yderligere info på siden, bl.a. med adresse (som skal være i US).

Er der nogen af jer der har været dét igennem? Og hvad gør man der? Jeg har tænkt på bare at finde en adresse og taste ind, og satse på at de ikke validerer med et brev e.l. men???
Hvis du indtaster en tilfældig adresse bliver de fysiske DVDer sendt til den adresse! Du vil altså ikke kunne se dem, og vil desuden modtage en regning når lånetiden er overskredet og filmene stadig ikke er blevet returneret...
Jep - Så langt fik jeg regnet den ud.. troede faktisk et øjeblik at "DVD" var et andet streaming produkt, og ikke snail-mail ;-) My bad...

Men Probl er nu Vudu, som vil have US adresse. Måske jeg bare skal prøve dét med Ebay gavekort...

..Søren
Af Sorensen84
Virker Netflix med Panasonic G30, hvis man sætter sin PC til fjernsynet?
Af lgowner
RasmusK skrev:Samsung understøtter desuden også flere fil formater ved afspilning fra dlna eller usb også understøtter den NTFS.
jeg har nu afprøvet denne løsning og håbede lidt den fjernede min wdtv løsning. men ingen mkv's kan afspilles, så det er godt nok et ringe alternativ. men ok den opfylder netflix og bluray delen. det ville en en wdtv hub måske så alligevel også have gjort hvis jeg lagde blurays over på nas først.

men jeg kan ikke anbefale en samsung bluray d5500 afspilller med smart tv, den er også utrolig langsom hvis man sammenligner med LG smarttv, så vil jeg klart gå efter LG ST600 hvis jeg bare skal have det og så netflix op at køre.
Af lgowner
Imens jeg venter på wdtv opgraderingen, så prøvede jeg lige om netflix på wii var værd at bruge..

Jeg fik desværre bare sort skærm, og det var på den slaviske måde den er blevet opgraderet. det er softmod + ny ios80 + US regionchanger og en hård kamp for at logge ind på shopping channel, da gammel konto ikke var fjernet.

men alt ialt så læste jeg på recordere.dk at man altså kunne være sluppet med en WAD fil install (ved dog ikke hvordan), men samme resultat var sort skærm.

Så spørgsmålet er om andre her, har brugt WiiTid på at få netflix afprøvet i 480p ?

det skal måske siges at der er tested med unblock + 2 vpn alternativer (begge gratis) (freeopenvpn + real-vpn.com)
Af chornum
Nu har jeg haft Netflix på min ps3 i ca. 3 måneder, og det virker ret godt, og for de 40-45 kr det koster om måneden, synes jeg det er alle pengene værd.

Det sjove er dog, at jeg aldrig har betalt en krone til Unblock-us, jeg kan dog ikke få Netflix på min mac, da min Unblock-us trial er udløbet, så jeg må nøjes med at have det på min ps3.
Men det kan jeg nu også godt leve med ;)
Af RasmusK
lgowner skrev:
RasmusK skrev:Samsung understøtter desuden også flere fil formater ved afspilning fra dlna eller usb også understøtter den NTFS.
jeg har nu afprøvet denne løsning og håbede lidt den fjernede min wdtv løsning. men ingen mkv's kan afspilles, så det er godt nok et ringe alternativ. men ok den opfylder netflix og bluray delen. det ville en en wdtv hub måske så alligevel også have gjort hvis jeg lagde blurays over på nas først.

men jeg kan ikke anbefale en samsung bluray d5500 afspilller med smart tv, den er også utrolig langsom hvis man sammenligner med LG smarttv, så vil jeg klart gå efter LG ST600 hvis jeg bare skal have det og så netflix op at køre.
Jeg har ikke problemmer med at afspille mkv filer, den har kunne afspille alt hvad jeg har modsat mit VT20, der er der nogle mkv filer den afspiller som om det var still billeder i et slideshow, hvor samsung'en afspiller dem fint. Har du prøvet at opdatere firmwaren i den?

Jeg gir dig ret at SmartTv virker lidt langsomt men det er dog hurtiger end ViraConnet på mit tv.
Af lgowner
RasmusK skrev:Jeg har ikke problemmer med at afspille mkv filer, den har kunne afspille alt hvad jeg har modsat mit VT20, der er der nogle mkv filer den afspiller som om det var still billeder i et slideshow, hvor samsung'en afspiller dem fint. Har du prøvet at opdatere firmwaren i den?
det overrasker at d5500 virker for dig(jeg havde 1015 firmware på)? var det via DLNA? eller er det fra en usb? tænkte at der måske er forskel (som der ikke burde være)
jeg prøvede en del varianter, også i indhold men containeren til fælles..
så prøvede jeg lidt avi's som var ok, men ikke lige dem jeg bruger mest.

men ok, vi oplevelse var desværre ikke god med produktet.
Af ibanezx
Hej. Min Netflix app på Samsung D7005 kører ikke for tiden. Har andre her oplevet problemer med at Appen erter start blot sender brugeren (mig) tilbage til Smart Hub? (tidligere virkede den fint - kører firmware ver. 1016)
Af BudZa
Jeg vil gerne slå et slag for boxee box, virker upåklageligt, ejer selv et d7005 men netflix kørte så ringe på den platform at jeg købte en boxee box, den virker også genialt til replay af film på computeren!
Af lgowner
Rasmus Larsen skrev:
Mikkelmadsendk skrev:Hej
Jeg har lige fået anskaffet mig adgang til Netflix.
Men er jeg den eneste, som er lidt skuffet over kvaliteten på filmene?

Hvordan får man sin PS3 til at virke med Netflix?

Hilsen
Mikkel
Det er ikke alle film der er i HD-opløsning, men flere og flere bliver lagt ind har jeg lagt mærke til.

Jeg har ikke selv erfaring med PS3.
og vigtig er også at ens forbindelse ikke bruges af andre samtidig med at man streamer via netflix, så en 8Mbit/20Mbit kan godt lyde hurtig men bruger flere den så vil netflix køre i lave opløsning og virke utrolig ringe.

på en 20Mbit ser HD helt ok ud.. bruger ca. 4MBit når traffik checkes..
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16