Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NTVT
ChrisVinther skrev:Jeg har UE40D6505, og jeg er fuldt ud tilfreds :) Udmærket skærm til dit brug :D

Godt at vide. :)
Af NTVT
Nå. Nu har jeg lige brugt det meste af denne regnvåde søndag til at læse om tv'er.

Er blevet opmærksom på at et af disse Samsung tv som er linket til i denne tråd kan en masse som jeg aldrig får behov for. Tænker på Smart tv, usb fis, skype, o.s.v.

Skal bare ha et tv der opfylder mine krav om gode film og sport.

Så det er måske det der 51" jeg skal kigge lidt efter alligevel.
Af M1ch43l
Der findes også et UE46D5005
Af NTVT
M1ch43l skrev:Der findes også et UE46D5005
Det gør der da. ;)

Nå. Nu har jeg fået lidt ideer til hvad jeg skal kigge efter. Skal lige høre alligevel.

Får jeg et tv i dårliger kvalitet og med et dårligere billed, hvis jeg fra vælger et ude det der Smart fis.
Af Supergris
Ikke umiddelbart. Alle topmodeller har jo det hele, men det er jo heller ikke dem, du skal sammenligne med. Du kan sagtens få et rigtigt godt tv i din prisklasse...
Af Rex
NTVT skrev:
Det gør der da. ;)

Nå. Nu har jeg fået lidt ideer til hvad jeg skal kigge efter. Skal lige høre alligevel.

Får jeg et tv i dårliger kvalitet og med et dårligere billed, hvis jeg fra vælger et ude det der Smart fis.
Hej. du skal lige have det her varsel med: jeg aner ikke hvad jeg snakker om.

Til gengæld har jeg selv spurgt herinde om hvilket no-nonsense tv, der giver value-for-money. Og der er peget på Panasonic G30. Jeg har læst en række reviews, og de siger alle, at hvis man ikke skal bruge 3d osv, så er det lige sagen til pengene.

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at det bliver det til mig - og det lyder som om du er ude efter noget af det samme.

Vh - Rex
Af NTVT
Rex skrev:
NTVT skrev:
Det gør der da. ;)

Hej. du skal lige have det her varsel med: jeg aner ikke hvad jeg snakker om.

Til gengæld har jeg selv spurgt herinde om hvilket no-nonsense tv, der giver value-for-money. Og der er peget på Panasonic G30. Jeg har læst en række reviews, og de siger alle, at hvis man ikke skal bruge 3d osv, så er det lige sagen til pengene.

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at det bliver det til mig - og det lyder som om du er ude efter noget af det samme.

Vh - Rex

Det er lige det jeg også er.
Er bare lidt mere vild med Samsungs end med Panasonic.
Af rkc
Overvej lige om du ikke bare vil købe på nettet Samsung ps51d7005 til 8000,-hos bla.proshop køb den og du er meget længe om at få armene ned igen.

super skærm flot design
Af NTVT
Nå. Lige en tilbage melding efter et godt stykke tid.

Var skide heldig. ja undskyld jeg bander.

Fandt hos en lokal et helt nyt Panasonic tx-p42x10y. Gav 2500 kr med 3 års Forsikring. Ok. en lidt gammel model, men er godt nok fed og med et super billed. Og meget nemt at indstille. Har også læst meget om det herinde.

Sååååå. :)

Nu tænker jeg at måske også købe et 26 - 32 Panasonic til soveværelset.

Nogen ideer her.