Log ind med sociale netværk
10 okt 2011, 00:29
Nå. Nu har jeg lige brugt det meste af denne regnvåde søndag til at læse om tv'er.
Er blevet opmærksom på at et af disse Samsung tv som er linket til i denne tråd kan en masse som jeg aldrig får behov for. Tænker på Smart tv, usb fis, skype, o.s.v.
Skal bare ha et tv der opfylder mine krav om gode film og sport.
Så det er måske det der 51" jeg skal kigge lidt efter alligevel.
Er blevet opmærksom på at et af disse Samsung tv som er linket til i denne tråd kan en masse som jeg aldrig får behov for. Tænker på Smart tv, usb fis, skype, o.s.v.
Skal bare ha et tv der opfylder mine krav om gode film og sport.
Så det er måske det der 51" jeg skal kigge lidt efter alligevel.
10 okt 2011, 12:27
Nå. Nu har jeg fået lidt ideer til hvad jeg skal kigge efter. Skal lige høre alligevel.
Får jeg et tv i dårliger kvalitet og med et dårligere billed, hvis jeg fra vælger et ude det der Smart fis.
M1ch43l skrev:Der findes også et UE46D5005Det gør der da.
Nå. Nu har jeg fået lidt ideer til hvad jeg skal kigge efter. Skal lige høre alligevel.
Får jeg et tv i dårliger kvalitet og med et dårligere billed, hvis jeg fra vælger et ude det der Smart fis.
10 okt 2011, 18:59
Til gengæld har jeg selv spurgt herinde om hvilket no-nonsense tv, der giver value-for-money. Og der er peget på Panasonic G30. Jeg har læst en række reviews, og de siger alle, at hvis man ikke skal bruge 3d osv, så er det lige sagen til pengene.
Jeg er i hvert fald ret sikker på, at det bliver det til mig - og det lyder som om du er ude efter noget af det samme.
Vh - Rex
NTVT skrev:Hej. du skal lige have det her varsel med: jeg aner ikke hvad jeg snakker om.M1ch43l skrev:Der findes også et UE46D5005Det gør der da.![]()
Til gengæld har jeg selv spurgt herinde om hvilket no-nonsense tv, der giver value-for-money. Og der er peget på Panasonic G30. Jeg har læst en række reviews, og de siger alle, at hvis man ikke skal bruge 3d osv, så er det lige sagen til pengene.
Jeg er i hvert fald ret sikker på, at det bliver det til mig - og det lyder som om du er ude efter noget af det samme.
Vh - Rex
10 okt 2011, 22:54
Det er lige det jeg også er.
Er bare lidt mere vild med Samsungs end med Panasonic.
Rex skrev:NTVT skrev:Hej. du skal lige have det her varsel med: jeg aner ikke hvad jeg snakker om.M1ch43l skrev:Der findes også et UE46D5005Det gør der da.![]()
Vh - Rex
Det er lige det jeg også er.
Er bare lidt mere vild med Samsungs end med Panasonic.
24 nov 2011, 22:59
Nå. Lige en tilbage melding efter et godt stykke tid.
Var skide heldig. ja undskyld jeg bander.
Fandt hos en lokal et helt nyt Panasonic tx-p42x10y. Gav 2500 kr med 3 års Forsikring. Ok. en lidt gammel model, men er godt nok fed og med et super billed. Og meget nemt at indstille. Har også læst meget om det herinde.
Sååååå.
Nu tænker jeg at måske også købe et 26 - 32 Panasonic til soveværelset.
Nogen ideer her.
Var skide heldig. ja undskyld jeg bander.
Fandt hos en lokal et helt nyt Panasonic tx-p42x10y. Gav 2500 kr med 3 års Forsikring. Ok. en lidt gammel model, men er godt nok fed og med et super billed. Og meget nemt at indstille. Har også læst meget om det herinde.
Sååååå.
Nu tænker jeg at måske også købe et 26 - 32 Panasonic til soveværelset.
Nogen ideer her.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto