06 okt 2011, 07:06
nu var det ikke for at starte en krig op her, og jeg har da heller ikke den største viden inden for den her verden, men kan kun fortælle om min egen oplevelse... JEG var også helt sikker på at jeg skulle købe samsungs 5005 led INDTIL jeg var oppe og se det i elgiganten. der blev det sat op imod et af samsungs serie 6 som havde "MAKANT" bedere og mere roligt billede, pga det var et 100Hz bla.
Bevares det er da billigt 3400,- for et 32 ", men nu har jeg selv fundet "og bestilt" et serie 6 til 4700,- så jeg ville hellere bruge 1000,- mere og så få et super billede. det skal siges at det billigste elgiganten kunne sælge et serie 6 til var 6000,-, så der var meget at spare, ved at side og google lidt en sen aften :-)
Bevares det er da billigt 3400,- for et 32 ", men nu har jeg selv fundet "og bestilt" et serie 6 til 4700,- så jeg ville hellere bruge 1000,- mere og så få et super billede. det skal siges at det billigste elgiganten kunne sælge et serie 6 til var 6000,-, så der var meget at spare, ved at side og google lidt en sen aften :-)