Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej John.

Ja jeg har også to samsung tv med yousee som udbyder, hvoraf det som jeg har i stuen (D8005) er det eneste som hakker.
Det "sjove" er at fjernsynet i soveværelset (C715) ikke hakker overhovedet, og heller ikke på tv2 news selvom kablet til soveværelset er ca 5 meter længere end det i stuen (signalet kommer fra samme udtag). Jeg ved heller ikke om D8005 er specielt sart over for et dårligt signal men når signal styrken står på 94 og signal kvaliteten står på 100 (kan ses på D8005 under support menuen) så må man vel forvente at signalet som fjernsynet modtager er i orden...

Mvh Martin
Af JohnHansen
Hej Martin

Jeg ved mit signal ikke er helt optimalt. Derfor vil jeg ikke kontakte Samsung før det er i orden.

Noget tyder på at dit signal er helt i orden. Jeg ville derfor kontakte Samsung og få dem til at se på det. Har du overvejet det?
Af humledumle
JohnHansen skrev:Hej Martin

Jeg ved mit signal ikke er helt optimalt. Derfor vil jeg ikke kontakte Samsung før det er i orden.

Noget tyder på at dit signal er helt i orden. Jeg ville derfor kontakte Samsung og få dem til at se på det. Har du overvejet det?
Hej Igen.

Jeg har faktisk netop kontaktet samsung i dag og fik så at vide jeg skulle 0 stille fjernsynet ved at holde exit knappen nede i 15 sek. Men uden nogen effekt. derfor vil jeg prøve at kontakte dem igen i næste uge da jeg ikke får tid til det i morgen.

Jeg synes ikke mit tv hakkede lige efter jeg købte det men er ikke sikker på om det kom efter en firmware update. jeg kan se at der ligger en version på samsungs hjemmeside som jeg ikke kan finde online. så måske jeg skulle prøve lige at opdatere over usb og se om der sker noget.

Mvh Martin.
Af JohnHansen
Jeg havde også fat i Samsung før jeg opdagede det med mit signal og de sagde det samme til mig - at jeg skulle nulstille, men det hjalp heller ikke mig.

Jeg synes mit kom ifm. seneste firmware-ændring, men det kan ligeså godt være fordi jeg først begyndte at lægge mærke til det efter det.

Men hvis man kunne få Samsung til at kigge på det hjemme hos én, så kunne de se det med egne øjne. Det er jo nemt at se på TV2 News ;)