Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MortenTKKristensen
Hej Thomas,

Hop du bare - vi er 3 stks der allerede har opgraderet til v 1015 (jeg har selv UE55D8005). Tilbagemeldingerne pr har været:

1. En har fået Youtube 3D som app (kun en?)
2. Jeg har fået Muzu som App (vi er to)
3. Den software fejl som findes/opstår i visse områder der har YouSee sammen med ROVIO-ON-SCREEN er stadig ikke blevet rettet, men Samsung håber den kommer med i næste Firmware release...

Opgrader du bare - der sker ikke noget ved det :-)

Samsung har ikke fortalt hvad der er rettet og ændret i firmware 1015 - - det kunne være rart, så man ikke selv skulle lede...

Go' lørdag!
Af noxity
-Improve internet network connection when using Smart Hub or Apps
Af MortenTKKristensen
Fedt!

Må man spørge hvor du har det fra? For fremtidens skyld... :-)

På forhånd tak!
Af noxity
Søgte bare på opdaterings navn, og så var den en på et tysk forum som havde fundet det et helt tredje sted. Så det er nok ikke noget du kan bruge til så meget ;)

Men fremgangsmåden plejer nu at virke meget godt. Ofte så er der en Samsung konsulent der giver svaret på et forum. Vi har også fået et svar angående opdatering fra en af de danske Samsungkonsulenter et par gange herinde.
Af silden
Hello
Fik upgraderet til 1015 i går eftermiddag. Tak for oplysningen.
Fik alle de omtalte app, dog ikke Youtube 3D. !:(
Af JohnHansen
Er der nogen af jer der har oplevet at billedet pludselig begynder at hakke? Jeg ved selvfølgelig ikke om det er relateret til den nye firmware, men efter jeg har fået den oplever jeg der er små hak i billedet, f.eks. når man nu sidder og ser ch. league på 3+ HD (Yousee). Men jeg oplever det også på andre programmer. Det er jeg ret sikker på jeg ikke oplevede under f.eks. landskampen i sidste uge.

Og alt form for motion plus etc. er slået fra!
Af JohnHansen
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at downgrade lige nu for at om det er problemet - er det muligt?
Af Chaui
Opdateringen kan ikke være problemet. det fungere perfekt her hos mig. det må være dårligt signal du har på netop 3+ lige pt så.
Af JohnHansen
Ok, ja det kan du nok have ret i - det håber jeg næsten :((

Jeg kan faktisk se i min Yousee boks at der er bitfejl på tuneren under modtageforhold, så jeg håber og regner med at det er det :) Jeg må have fat i Yousee. Nu er jeg mere rolig.
Af Kebo
Jeg har 7005 og har lige opdateret, og det er da helt vildt som billedet er blevet dårligere, billedet hakker helt vildt på alle kanaler, nogen der har en løsning på dette?
Af JohnHansen
Kebo skrev:Jeg har 7005 og har lige opdateret, og det er da helt vildt som billedet er blevet dårligere, billedet hakker helt vildt på alle kanaler, nogen der har en løsning på dette?
Jeg har også problemer. F.eks. på TV2 News med news tickeren i bunden af skærmen - den hakker ikke hele tiden. Ofte kører den flydende for så pludselig at hakke afsted. Muligvis skyldes det mit signal, men lige nu virker det ikke til at jeg har signalproblemer og alligevel hakker det på mange kanaler. Og jeg må også sige at jeg synes det virker påfaldende at problemet lige er opstået ifm. firmware upgrade.
Jeg har samme problem. Har et samsung D8005 led og det laver samme nummer med rulleteksten. nogengange køre den flydende i bunden på tv2 news og så pludselig begynder den at hakke ret kraftigt. (hakker også på andre kanaler men på tv2 news er det mest tydelig)
Alle former for motion plus og diverse filtre er slået fra.
Fjernsynet er indstillet efter indstillingerne fra av-blog hjemmesiden som har testet samme fjernsyn.
Mit gamle panasonic px70 (4 år gammelt) var meget mere flydende i dennes bevægelser end det her nye samsung. Må sige jeg er særdeles skuffet over dette tv´s evne til at håndtere bevægelser i billedet eller også er mit tv decideret defekt...

Mvh Martin.
humledumle skrev:Jeg har samme problem. Har et samsung D8005 led og det laver samme nummer med rulleteksten. nogengange køre den flydende i bunden på tv2 news og så pludselig begynder den at hakke ret kraftigt. (hakker også på andre kanaler men på tv2 news er det mest tydelig)
Alle former for motion plus og diverse filtre er slået fra.
Fjernsynet er indstillet efter indstillingerne fra av-blog hjemmesiden som har testet samme fjernsyn.
Mit gamle panasonic px70 (4 år gammelt) var meget mere flydende i dennes bevægelser end det her nye samsung. Må sige jeg er særdeles skuffet over dette tv´s evne til at håndtere bevægelser i billedet eller også er mit tv decideret defekt...

Mvh Martin.
Jeg mistænker at mit problem er et signalproblem på mit signal fra Yousee. Jeg ved positivt at Yousee ikke leverer et signal der er kraftigt nok til mig og det er Yousee ved at gøre noget ved. Derfor tror og håber jeg at det bliver bedre når mit signal kommer i orden igen.

Jeg oplever kun problemet på nogle kanaler og jeg har endnu ikke oplevet problemet når jeg ser Bluray f.eks. Desuden ville jeg også forvente langt flere raporter om lign. problemer hos andre hvis de oplevede det vi gør på f.eks. TV2 News hvis det f.eks. var et generelt problem med D8005. Dog er min egen teori at D8005 må være specielt følsom hvad angår dårligt signal, da jeg også har et andet Samsung TV i hustanden som ikke har samme problemer med samme Yousee signal!

Oplever du problemet på andet et TV? Og begyndte problemet at opstå på et bestemt tidspunkt eller har det "altid" været sådan?