13 sep 2011, 08:58
jeg prøvede at pille beklædningen af på opfordringer fra flere youtube film om skruer der rasler/resonere osv. bl.a. denne http://www.youtube.com/watch?v=bsicYOXV ... re=related. det var faktisk nemt at få af, jeg strammede skruerne omkring det forskellige print men det hjalp desværre ikke. Det er selve printet der støjer fra flere komponenter, og det er printet hvori selve strømkablet er sluttet til. jeg tog nogle billeder af de komponenter som jeg mener der støjer og jeg har optaget lyden på min telefon, som jeg sender ind til reparatøren så de kan hører hvordan det lyder hvis nu de ikke kan hører det. hvis i er interesserende kan jeg sætte det her ind. jeg ved ikke hvordan jeg vedhæfter lydklip og billeder da jeg stadig er ny på forum.
jeg kan godt anbefale tv'et med hensyn til billedet jeg var meget tilfreds. og kunne måske godt leve med lyden med tiden. nu er det bare nyt så vil jeg helst se om det kan fixes men jeg holder jer opdateret
jeg kan godt anbefale tv'et med hensyn til billedet jeg var meget tilfreds. og kunne måske godt leve med lyden med tiden. nu er det bare nyt så vil jeg helst se om det kan fixes men jeg holder jer opdateret