Log ind med sociale netværk
11 sep 2011, 14:01
ChrisVinther skrev:Det lyder som om i har lidt erfaring med modelnummeret D6505. Har i også været ude for at billedet ved HD kanalerne kan finde på at hakke i 2-3 sekunder og derefter blive normal ?Hvilken tv-udbyder har du? Jeg har Yousee og oplever det tit på disse kanaler. Kanal 5HD, Tv3 og MTV. Nogle dage er der ingen ting, andre dage hakker det bare derud af
11 sep 2011, 14:06
Og er der andre der oplever det samme?
PhDream skrev:Hej Jonas,Har du selv en 6505 eller kender du bare til problemet?
Enig med dig, at det et et meget træls problem. Vi kan dog trøste os med, at tidligere udgaver af Samsung plasma havde meget større problemer, samt at andre producenters 2011 modeller også har deres egne problemer.
Gruppen er her:
http://www.facebook.com/pages/My-Samsun ... 4886976163
Personligt synes jeg, at problemet varierer alt efter kilde og materiale.
11 sep 2011, 14:24
Jeg har stofa kabeltv, men har hørt at yousee og stofa lider lidt af de samme problem så det passer jo egentlig meget godt.
Som du selv siger så oplever jeg det også kun i perioder. Nogen gange er det der, andre gange ikke
Hvilken tv-udbyder har du? Jeg har Yousee og oplever det tit på disse kanaler. Kanal 5HD, Tv3 og MTV. Nogle dage er der ingen ting, andre dage hakker det bare derud afBefriende at høre at jeg ikke er den eneste der har dette problem. Dermed kan jeg udelukke at det er mit eget tv der er noget i vejen med:P.
Jeg har stofa kabeltv, men har hørt at yousee og stofa lider lidt af de samme problem så det passer jo egentlig meget godt.
Som du selv siger så oplever jeg det også kun i perioder. Nogen gange er det der, andre gange ikke
11 sep 2011, 23:42
Jeg synes det er irriterende at billedet skal hakke.
- ja, og det ser jeg absolut ikke som et problem .Man har jo hver sin mening
12 sep 2011, 08:31
ChrisVinther skrev:Det jeg oplever er, at HD kanalerne ligesom skal bruge et sekund eller to til at blive tunet helt ind - hvor billedet så har en tendens til at pixelere eller hakke . Det ville måske have været mere optimalt med sort skærm indtil processen er helt gennemført . Men igen ,ikke et problem i det daglige -kun når man zapper - hvilket jo reelt ikke har noget at gøre med at se TV . .- ja, og det ser jeg absolut ikke som et problem .Man har jo hver sin meningJeg synes det er irriterende at billedet skal hakke.
12 sep 2011, 13:22
Stod det til mig ville jeg hellere have mit EX500 tilbage end at have UE46D6505. Jeg synes ikke billedet er særlig pæn når jeg spiller ps3/xboxHar du prøvet at slå spille tilstand fra, samt deaktiver motion plus, mpeg-støjfilter og digitalt-støjfilter ? Så synes jeg nu ikke det er så værst
12 sep 2011, 13:26
Det jeg oplever er, at HD kanalerne ligesom skal bruge et sekund eller to til at blive tunet helt ind - hvor billedet så har en tendens til at pixelere eller hakke . Det ville måske have været mere optimalt med sort skærm indtil processen er helt gennemført . Men igen ,ikke et problem i det daglige -kun når man zapper - hvilket jo reelt ikke har noget at gøre med at se TV . .Mit hakken kommer flere gange - ikke blot en gang når jeg skifter kanal, og derfor synes jeg det er træls. Men som sagt nogen gange er det der, andre gange ikke, så jeg kan leve med det
14 sep 2011, 20:58
Lad os håbe der sker noget! Ville være lækkert! Jeg ringer til Samsung imorgen. Har nogle ting jeg gerne vil spørge lidt nærmere om. Skal nok poste herinde engang imorgen aften om hvad de sagde
PhDream skrev:JonasB: meldte du dig ind i gruppen på FB?Yes det gjorde jeg!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto