07 sep 2011, 13:52
Jeg overvejer at købe en ue55d8005 skærm. Har i et bedre forslag end den skærm?
Torben Rasmussen skrev:Kritikken af lysproblemerne på UExxD8005 er berettigede. Det kræver dog, at man kigger på et billede hvor farven i bunden af skærmen er nogenlunde homogen (og ikke er sort). Her vil man kunne se en lysende stribe, som breder sig en centimeter op på skærmen. Hvis man ikke vil have disse problemer, så er det ikke deres thin-edge modeller man skal kigge på.
Kramer87 skrev:Jamen jeg søger en rigtig god fladskærm, både til 3D og til almindelig hverdagsbrug. Jeg er ikke den store ekspert på området, derfor ved jeg ikke hvad 'clouding' og bleeding er. Skærmen bliver brugt ligeså meget om dagen som om aftenen. Specielt fodbold hver weekend.Hvis 3D er et vigtigt punkt, vil jeg umiddelbart anbefale dig at vælge et plasma-TV. 3D-billedkvaliteten er stadig bedre på plasma-TV og du vil opleve langt mindre tendens til crosstalk (dobbelt-billeder og spøgelseseffekt).
kskruger skrev:LGs nye Nano LW980W, kan man overhovedet købe den? synes ikke rigtigt, at jeg kan se nogle sælger den.Der er flere forhandlere, som har prissat den, men den danske model er endnu ikke gået på lager. Den kommer her i løbet af september ifølge LG Danmark.
Rasmus Larsen skrev:Rasmus, har du set det "live"?kskruger skrev:LGs nye Nano LW980W, kan man overhovedet købe den? synes ikke rigtigt, at jeg kan se nogle sælger den.Der er flere forhandlere, som har prissat den, men den danske model er endnu ikke gået på lager. Den kommer her i løbet af september ifølge LG Danmark.
Kramer87 skrev:Jamen jeg søger en rigtig god fladskærm, både til 3D og til almindelig hverdagsbrug. Jeg er ikke den store ekspert på området, derfor ved jeg ikke hvad 'clouding' og bleeding er. Skærmen bliver brugt ligeså meget om dagen som om aftenen. Specielt fodbold hver weekend.Sad i samme dilemma tilbage i marts . 55D8005 fristede voldsomt pga design og dens gode egenskab mht stillbilleder (-hobbyfotograf) . Men efterhånden som diverse test begyndte at poppe op valgte jeg alligevel plasma .Ser også TV om dagen, men har forholdsvis dunkel stue.Mit primære behov er dog fodbold og film , og til det brug er et velfungerende plasma altså stadig nummer et.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.