17 aug 2011, 11:26

Hej allesammen. Jeg sidder her med min desktop computer som er en ca 10 år gammel HP der absolut intet kan.  Havde for 5 år siden en lidt bedre computer som desværre brændte sammen. 
Som så mange andre var jeg samtidig offer for en storkunde der gik konkurs og dermed ikke betalte sin store regning til mit lille firma.
Så det har været et par hårde år. Men har hele tiden lovet mig selv at når og hvis jeg fik mig kæmpet tilbage så ville jeg forkæle mig selv med en vild pc og skærm.
Nu er den tid så heldigvis kommet. Tingene ser rigtig positive ud. Så jeg er ved at bestille denne computer.
Motherboard:
Gigabyte Z68X-UD3-B3 bundkort med USB3.0 og SATA3
Cpu: Intel® Core™ i7-2600K 4x3.40GHz (Turbo 3.80GHz)
Ram: Kingston HyperX 16 GB DDR3-1600
Grafik: nVidia GTX580 1536MB GDDR5 PCI-E
Strømforsyning
Seasonic 750W supersilent (80+ Silver certified)
Intel 510 250GB SSD SATA 6GB/s
Seagate 1000GB SATA3 6Gb/s
Lydkort - asus xonar xense
Windows 7 Ultimate 64-bit
------------------------------------------
Turde ikke bestille GTX 590 grafik kortet da
det tilsyneladende har for mange problemer.
Så hvis jeg skal opgradere på et tidspunkt bliver det nok senere når de nye fermi kort kommer.
Havde også tænkt på vandkøling , men det bliver nok også senere hvis det bliver nødvendigt.
Nå ,, til skærmen.
Jeg har i et lille års tid fulgt med her inde med hvad der sker med gamer skærme.
( og det er jo ikke meget ) efter den ene udsættelse efter den anden samt skuffelse over ydelser osv . Bestemte jeg mig i går for at nu gad jeg ikke vente længere. Så jeg ville bestille alienware´s AW2310 til trods for der sikkert kommer noget bedre 2 sek efter jeg har bestilt.
( som det altid er med hardware ;o) ).
Men lige inden jeg bestiller opdager jeg at Acer HN274H nu endelig kan bestilles i danmark.
Som egentlig er en af de skærme jeg har ventet på. (HN274Hbmiiid) .
Har i planer om at teste den snart ??
og hvad mener i ellers. skal jeg bare bestille den alienware skærm fordi den stadig er den bedste ??
.....og er den det ??
Puha ,, mit hoved kan ikke finde ud af det mere ,, ombestemmer mig konstant og lige pludselig er der gået en måned mere .
hjælp tak

PS: Skal bruges til GAMER - FPS

Som så mange andre var jeg samtidig offer for en storkunde der gik konkurs og dermed ikke betalte sin store regning til mit lille firma.
Så det har været et par hårde år. Men har hele tiden lovet mig selv at når og hvis jeg fik mig kæmpet tilbage så ville jeg forkæle mig selv med en vild pc og skærm.
Nu er den tid så heldigvis kommet. Tingene ser rigtig positive ud. Så jeg er ved at bestille denne computer.
Motherboard:
Gigabyte Z68X-UD3-B3 bundkort med USB3.0 og SATA3
Cpu: Intel® Core™ i7-2600K 4x3.40GHz (Turbo 3.80GHz)
Ram: Kingston HyperX 16 GB DDR3-1600
Grafik: nVidia GTX580 1536MB GDDR5 PCI-E
Strømforsyning
Seasonic 750W supersilent (80+ Silver certified)
Intel 510 250GB SSD SATA 6GB/s
Seagate 1000GB SATA3 6Gb/s
Lydkort - asus xonar xense
Windows 7 Ultimate 64-bit
------------------------------------------
Turde ikke bestille GTX 590 grafik kortet da
det tilsyneladende har for mange problemer.
Så hvis jeg skal opgradere på et tidspunkt bliver det nok senere når de nye fermi kort kommer.
Havde også tænkt på vandkøling , men det bliver nok også senere hvis det bliver nødvendigt.
Nå ,, til skærmen.
Jeg har i et lille års tid fulgt med her inde med hvad der sker med gamer skærme.
( og det er jo ikke meget ) efter den ene udsættelse efter den anden samt skuffelse over ydelser osv . Bestemte jeg mig i går for at nu gad jeg ikke vente længere. Så jeg ville bestille alienware´s AW2310 til trods for der sikkert kommer noget bedre 2 sek efter jeg har bestilt.
( som det altid er med hardware ;o) ).
Men lige inden jeg bestiller opdager jeg at Acer HN274H nu endelig kan bestilles i danmark.
Som egentlig er en af de skærme jeg har ventet på. (HN274Hbmiiid) .
Har i planer om at teste den snart ??
og hvad mener i ellers. skal jeg bare bestille den alienware skærm fordi den stadig er den bedste ??
.....og er den det ??
Puha ,, mit hoved kan ikke finde ud af det mere ,, ombestemmer mig konstant og lige pludselig er der gået en måned mere .
hjælp tak
PS: Skal bruges til GAMER - FPS
						 Senest rettet af thegrind 17 aug 2011, 20:15, rettet i alt 2 gange.