14 jul 2011, 17:57
Jeg har en pioneer 5090H i perfekt stand med tilhørende underhøjtaler som jeg gerne vil høre jeres vurdering af en salgspris på.
TubTub skrev:nej det regnede jeg egentlig heller ikke med.. slet ikke nok til at ville skifte den.. eftersom det eneste den mangler ift det der er på markedet er 3d.. billedet er stadig ikke slået efter min mening3D er måske det den MINDST mangler . Det er i min verden værre med manglende DVB-C tuner - USB recording - flatdesign - smart TV, - og en nyere dåbsattest
lennon skrev:Det kommer vel an på, hvad årsagen til dit ønske om et skifte er. De ting, som Lennon nævner nu, er bestemt ikke uvæsentlige. Hvis fokus er udelukkende på billedkvalitet, er det ikke værd at sælge. Hvis det er fordi, du ønsker 3D, synes jeg heller ikke, du skal sælge. Det er altså bare en gimmick, og efter min mening er en flot 2D film langt mere behagelig at se, end end god 3D film er.TubTub skrev:nej det regnede jeg egentlig heller ikke med.. slet ikke nok til at ville skifte den.. eftersom det eneste den mangler ift det der er på markedet er 3d.. billedet er stadig ikke slået efter min mening3D er måske det den MINDST mangler . Det er i min verden værre med manglende DVB-C tuner - USB recording - flatdesign - smart TV, - og en nyere dåbsattest. Alt dette får du i flæng ved køb af spritnyt Panasonic og Samsung. Disse halter retfærdigvis marginalt på sortniveau vs Pio5090, men koster altså også under det halve af Pios komplet ligegyldige nypris .
Så ja, - ca 7-8000k med lidt held . .
Torben Rasmussen skrev:Jeg bruger selv en Yousee-boks på et LX5090 og ift. mit andet TV, som har alle herlighederne indbygget, så ser jeg overhovedet ingen forskel i brugervenlighed. Jeg har også opsat systemet med universalbetjening og det kører fuldstændigt gnidningsløst - og præcis ligeså godt som TV'et med tingene indbygget.Fair nok .
Det er utopisk at tro, at man ikke bliver nødt til at supplere med en boks til sit TV på et eller andet tidspunkt.
lennon skrev:Dertil kan så lægges strømforbruget på en Pioneer.TubTub skrev:nej det regnede jeg egentlig heller ikke med.. slet ikke nok til at ville skifte den.. eftersom det eneste den mangler ift det der er på markedet er 3d.. billedet er stadig ikke slået efter min mening3D er måske det den MINDST mangler . Det er i min verden værre med manglende DVB-C tuner - USB recording - flatdesign - smart TV, - og en nyere dåbsattest. Alt dette får du i flæng ved køb af spritnyt Panasonic og Samsung. Disse halter retfærdigvis marginalt på sortniveau vs Pio5090, men koster altså også under det halve af Pios komplet ligegyldige nypris .
Så ja, - ca 7-8000k med lidt held . .
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.