Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af moose74
så vi snart køende... flix køre på macen, ikke lige der jeg havde brug for det..og selvom jeg har rettet billed kvaliteten på filx`s side, synes jeg billedet er meget grumset på min mac.

pana G20 kan jeg ikke få det op at køre på..

Og wii`n driller har tastet DNS ind, og prøvet at skifte land til united, men netflix er ikke at finde i wii shop channel ???? er det her jeg opgiver.... :(
Af pa2412
Hej,

Hvis i vil hente Netflix til PS3 skal i gå ind på internettet via PS3 og søge på Netflix.com. Så kommer der en side frem hvor du har mulighed for at downloade Netflix app'en. Der er nedenstående link der bør komme:

Http://www.netflix.com/NRD/PS3WN
Af qwerty30
Er der nogen som har fået netflix til at virke på lg 2011 modelerne med smart tv?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Chaui skrev:Kan ikke få netflix til at starte ordentligt op på mit TV idag, den går fast op "getting titles", virkede dog fint igår.

Nogen der kan forklare mig hvor Netflix er på PS3'en ? er på US PSN og kan kun finde Hulu plus og Vudu.
Har du sat det op i routeren eller Tv'et? Hvis det er sat op i routeren kan det skyldes, at du har fået ny IP henover natten.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
moose74 skrev:så vi snart køende... flix køre på macen, ikke lige der jeg havde brug for det..og selvom jeg har rettet billed kvaliteten på filx`s side, synes jeg billedet er meget grumset på min mac.

pana G20 kan jeg ikke få det op at køre på..

Og wii`n driller har tastet DNS ind, og prøvet at skifte land til united, men netflix er ikke at finde i wii shop channel ???? er det her jeg opgiver.... :(
Jeg har heller ikke haft held til det på Panasonics Tv. Jeg har ikke forsøgt på 2011 modellerne, kun på en 2010 model.

Mht. Wii ved jeg det ikke, men jeg skal da gerne prøve en af de kommende dage.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har lige prøvet at gennemgå opsætningen på en Samsung 2011 model igen og jeg smider en lille guide til dem, som stadig ikke har haft held med det.

Det lader dog til at folk generelt har problemer med at få det til at køre på Samsungs 2010 modeller.
Af Tazzyted
Ja jeg tror generelt det er 2010 modellen folk "bokser" lidt med inklusiv mig selv.... kan simpelthen ikke starte Netflix, skærmen går bare i sort !:(
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tazzyted skrev:Ja jeg tror generelt det er 2010 modellen folk "bokser" lidt med inklusiv mig selv.... kan simpelthen ikke starte Netflix, skærmen går bare i sort !:(
Virker Netflix på PC/MAC med samme DNS? Jeg har ikke selv prøvet at sætte det op på en 2010 model, så jeg er ikke klar over om det rent faktisk kan lade sig gøre.
Af Tazzyted
Jeg har ikke testet via Mac endnu men det vil jeg da lige prøve.... men underligt når alle andre apps virker med samme DNS på tv'et
Af jedirkj
Det virker helt fint på min Mac det køre bare super :) men min Samsung c7705 bliver den bare ved med at gå i sort skærm :s
Af Andersson
Jeg sidder her med Panasonic VT30 og undrer mig over der i indstillingerne kun er én linie til DNS. Skal jeg ikke bruge både den primære og sekundære DNS adresse?

I manualen står der, man manuelt kan ændre både den primære og den sekundære, men det tilhørende skærmbillede viser stadig kun én linie?

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg skal gøre?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Andersson skrev:Jeg sidder her med Panasonic VT30 og undrer mig over der i indstillingerne kun er én linie til DNS. Skal jeg ikke bruge både den primære og sekundære DNS adresse?

I manualen står der, man manuelt kan ændre både den primære og den sekundære, men det tilhørende skærmbillede viser stadig kun én linie?

Er der nogen, der har forslag til, hvad jeg skal gøre?
Det er også tilfældet på Samsungs Tv, men det virker fint med blot 1 DNS-adresse (hvert fald på 2011 modellerne). Jeg har dog personligt ikke fået Netflix op og køre på et Panasonic TV, da det efterfølgende ikke vil give adgang til den amerikanske store. Man kan kun vælge mellem europæiske lande - hvert fald på 2010 modellerne. Jeg har ikke forsøgt på 2011 modellerne, men håber at kigge lidt på det i forbindelse med testen af DT30.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Denne DNS-opsætning bør som udgangspunkt også kunne bruges til at få adgang til f.eks. Spotify, som mange danskere har kigget langt efter.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16