Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Twiddr
thomas_fogh skrev:
Twiddr skrev:
thomas_fogh skrev:Nogen som har prøvet med et Sony Bravia TV? (EX500)
Hej,

Har lige fået det til at køre på mit Bravia NX710 uden problemer..
Kan du gi' et kort beskrivelse af hvordan. Jeg har ingen NetFlix på mit TV...
Hej,

Jeg oprettede min min UnBlockUS konto på arbejde da jeg faldt over artiklen her på siden. Tastede DNS værdierne (dem for EUROPA) ind på min iPhone for at se om det virkede.. fik fint fat i fx www.pandora.com og www.netflix.com som om jeg var i USA.

Da jeg kom hjem skyndte jeg mig at taste de samme DNS værdier ind i indstillingerne på TV'et.. Herefter kan man under NETWORK køre et Refresh Internet Content for at få de nye apps frem..

Den fejlede med en 5006 kode.. damn.. på nettet foreslog man et fuld reset af tv'et, men gad ik lige ligge alle kanaler ind osv igen..

Hmm.. ville så lige prøve netflix på mac'en og da jeg gik ind på siden kom UnblockUS op og spurgte efter min mail adresse, hvorefter jeg blev logget ind på deres side..

Så min netforbindelse var nok ikke godkendt.. så tændte for TV'et igen og kørte den Refresh Internet Content igen og nu var alle de amerikanske Apps der.. sweet..

Håber det hjælper dig lidt.. Især det med at refreshe :)
Brugeravatar
Af moose74
Har pt. Opdatteret min wii konsol, og derefter gået i wii shop channel for at hente netflix, men den er der ikke..... Uhmmm ?

Hvad gør jeg nu... Er det her unblock-us.com kommer ind i billedet ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
I skal i øvrigt huske at godkende jeres IP-adresse - som Twiddr også nævner - via det link, som står i den mail Unblock-Us sender til jer. Det kan være grunden til at nogen måske oplever problemer, selvom DNS er opsat korrekt.

Har I dynamisk IP, skal man godkende hver gang routeren har været slukket (eller tildelt ny IP). Min oplevelse er derfor, at det bedst kan betale sig at sætte DNS op i de specifikke enheder såsom TV, PC/MAC og bokse fremfor direkte i routeren. Så slipper man for hele tiden at skulle aktivere. Min router tildeler nemlig ny IP cirka hver 4-5. dag selvom jeg ikke slukker den.
Senest rettet af Rasmus Larsen 08 jul 2011, 11:49, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
moose74 skrev:Har pt. Opdatteret min wii konsol, og derefter gået i wii shop channel for at hente netflix, men den er der ikke..... Uhmmm ?

Hvad gør jeg nu... Er det her unblock-us.com kommer ind i billedet ?
Du skal igennem hele Unblock-us opsætningen før du kan finde Netflix på din Wii.

Ellers tror din Wii stadig, at du har adgang fra Danmark, og så er Netflix ikke tilgængelig.
Af jedirkj
Tazzyted skrev:Er der nogen der oplever at Netflix slet ikke vil starte den bliver bare sort skærm. Jeg tror nok der var en anden på denne tråd der oplevede det med Samsung 2010 modeller og det samme gør jeg! !:(
Alle de nye apps kommer fint på skærmen men Netflix vil ikke starte op??

Any ideas....

Har reset det hele flere gange og prøvet om og om igen men lige lidt hjælper det
Jeg har os prøvet alt mulig på mit Samsun tv 7705 men Netflix går stadig i sort når jeg åbner appen!! Det er sku underlig. Har du fundet en løsning?
Af jedirkj
MadMartigan1978 skrev:Hvor ændre i DNSen i jeres Samsung 2010 TV?
Du går ind i menuen, vælger indstillinger, netværk og netværksopsætning og der kan du indtaste det :)
Af Tazzyted
Nope lykkedes mig ikke igår efter flere resets og andre ting....
Brugeravatar
Af moose74
Vil netflix ikonet pop op i wii når de to dns nr. Er intastet
Af jedirkj
Tazzyted skrev:Nope lykkedes mig ikke igår efter flere resets og andre ting....
Har os sat i et par timer nu her og rodet med det, men ja uden held :((
Af jedirkj
moose74 skrev:Vil netflix ikonet pop op i wii når de to dns nr. Er intastet
Har ikke lige prøvet på min Wii for vil helst ha det til at køre på mit tv :)
Men kunne forstille mig at du kan finde Netflix inde i Wii shop channel.
Af Chaui
Kan ikke få netflix til at starte ordentligt op på mit TV idag, den går fast op "getting titles", virkede dog fint igår.

Nogen der kan forklare mig hvor Netflix er på PS3'en ? er på US PSN og kan kun finde Hulu plus og Vudu.
Af Xlander
Chaui skrev:Kan ikke få netflix til at starte ordentligt op på mit TV idag, den går fast op "getting titles", virkede dog fint igår.

Nogen der kan forklare mig hvor Netflix er på PS3'en ? er på US PSN og kan kun finde Hulu plus og Vudu.
Ja jeg kan heller ikke finde den,og kan da se der folk på vennen listen der bruge den ::l
Brugeravatar
Af moose74
Hvordan forgår betalingen på netflix og unblock us?
Kan det gøres med dankort
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16