Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Mnjaeh, der er vist en lille bug i besked-systemet, for sidst jeg fik en mail vedr. nye indlæg var omkring kl. 14 kan jeg se og der er da kommet et par stykker siden. Nede i venstre hjørne kan jeg kun vælge "stop med at følge.."
Af jedirkj
Jeg har ændret det i min router og har os prøvet i tvet og begge dele på samme tid, men den bliver ved med at gå i sort skærm når jeg åbner Netflix.. Har os prøvet at nulstille smart tv mange gang. Syntes det er lidt mærkelig.
Af Chaui
Ingen der kan få vudu og blockbuster til at køre?
Af Xlander
Chaui skrev:Ingen der kan få vudu og blockbuster til at køre?
Har ikke prøvet med Vudu på Samsungen,men Vudu HD køre fint på PS3 som jeg tror du har (hvis du er den samme person fra PSLife) problemet er bare at når man skal til knytte sit betalings kort så kommer man ikke så langt da dit kort skal have en US adresse som passer til dit betalings kort. Jeg er helt hug på Vudu HD men kan ikke se hvordan man løser problemet med betaling.
Af Chaui
Hr prøvet det på ps3'en, ville bare foretrække man kunne have det hele på tv'et. Eneste måde jeg ser man kan løse det med betalingerne på at købe vudu gavekort på eBay, og til rimelige penge os, har dog ikke prøvet at købe et, men det burde virke.
Af Xlander
Chaui skrev:Hr prøvet det på ps3'en, ville bare foretrække man kunne have det hele på tv'et. Eneste måde jeg ser man kan løse det med betalingerne på at købe vudu gavekort på eBay, og til rimelige penge os, har dog ikke prøvet at købe et, men det burde virke.
Ja nu har jeg bestilt er kort på 50$ da det er max man må have på sin konto,så må vi se hvordan det går,kan da lige melde tilbage.
Af thomas_fogh
Nogen som har prøvet med et Sony Bravia TV? (EX500)
Af Twiddr
thomas_fogh skrev:Nogen som har prøvet med et Sony Bravia TV? (EX500)
Hej,

Har lige fået det til at køre på mit Bravia NX710 uden problemer..

Netflix fungerer fint, men er der nogen der ved hvordan man får Amazon Instant Video til at virke.. de lejer jo film ud og turen til blockbuster gider man jo ikke altid :)

Den siger bare at min pinkode er forkert lige inden jeg lejer filmen.. Men tror måske de checker at mit mastercard ikke er fra USA eller noget.

Nogen der kender noget til Amazons service ??
Af plysgaard
Jeg har kørt med det DNS hack i lang tid efterhånden pga. det giver nogle andre muligheder på min boxee box... og det virker bare super, og kan slet ikke sammenlignes med VPN!!!

Jeg har så for nylig anskaffet mig et Sony tv KDL-40EX721... og vil derfor spørge:

"Er jeg den eneste som ikke kan finde Sputnik-appen på sit Sony TV med det DNS hack kørende"???

P.S. jeg har ikke prøvet at slå mit DNS hack fra
Af Twiddr
"Er jeg den eneste som ikke kan finde Sputnik-appen på sit Sony TV med det DNS hack kørende"???

P.S. jeg har ikke prøvet at slå mit DNS hack fra
Min Sputnik app er osse væk med det DNS hack..
Af Alland82
Xlander skrev:
Chaui skrev:Ingen der kan få vudu og blockbuster til at køre?
Har ikke prøvet med Vudu på Samsungen,men Vudu HD køre fint på PS3 som jeg tror du har (hvis du er den samme person fra PSLife) problemet er bare at når man skal til knytte sit betalings kort så kommer man ikke så langt da dit kort skal have en US adresse som passer til dit betalings kort. Jeg er helt hug på Vudu HD men kan ikke se hvordan man løser problemet med betaling.
Kan du så ikke lige prøve det her cowboytrick af, og så poste om det virker?? Jeg er lige så godt i gang med Netflix :)

http://portal.unblock-us.com/knowledgeb ... rvice.html

//Allan
Af thomas_fogh
Twiddr skrev:
thomas_fogh skrev:Nogen som har prøvet med et Sony Bravia TV? (EX500)
Hej,

Har lige fået det til at køre på mit Bravia NX710 uden problemer..
Kan du gi' et kort beskrivelse af hvordan. Jeg har ingen NetFlix på mit TV...
Af Tazzyted
Er der nogen der oplever at Netflix slet ikke vil starte den bliver bare sort skærm. Jeg tror nok der var en anden på denne tråd der oplevede det med Samsung 2010 modeller og det samme gør jeg! !:(
Alle de nye apps kommer fint på skærmen men Netflix vil ikke starte op??

Any ideas....

Har reset det hele flere gange og prøvet om og om igen men lige lidt hjælper det
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16