Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chaui
Quickmcj skrev:Prøv Vudu HD i stedet, hvis i vil ha film i rigtig god kvalitet.

De har blandt andet 9Mbps 1080p video (Med mulighed for 20Mbps peaks) med dolby digital og de har MANGE film med dette :)

Både Vudu og Netflix virker på PS3.
Har netop prøvet Vudu på PS3'en og ja der er kvaliteten god, streamede lige en 3D film fra Vudu.

Men kan du så forklare os hvordan vi kan betale med vores Visa kort ? uden et amerikansk kreditkort kan vi ikke bruge tjenesten til en skid :/
Af Chaui
paypal er desværre ikke en mulighed. Der kan kun betales med kreditkort, og da adressen skal være amerikansk, matcher den ikke ens kreditkort desværre : /
Af FPDK
Fsva paypal er en mulighed at oprette en DK paypal konto, dernæst en US paypal konto og derefter foretage en fiktiv transaktion, hvor et beløb overføres til den US baserede paypal konto.

På den måde kan man funde sin US paypal konto og anvende beløbet på Vudu, Hulu etc uden problemer...
Af Chaui
Okay. Synes bare ikke jeg ser nogen paypal mulighed inde i vudu.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Chaui skrev:Har fået det til at virke på mit tv nu. prøvede pludselig igen at nulstille mit Smart tv, og da den startede op igen, slettede den alle apps og installerede alle de lækre usa apps :)

Edit: Kan ikke få Blockbuster, Cinemanow eller Vudu til at virke. der bliver jeg blokeret pga. de kun er lavet til amerikanske brugere/TV, har i andre samme problem ?
Det var også sådan jeg kom igennem. Jeg prøvede lid forskellige tiltag, så det er svært at sige, hvad der præcis gjorde udslaget.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Niklez skrev:
Rasmus Larsen skrev:
Niklez skrev:Hei.

Biter merke i at dette gjelder D 7000/8000 serien.

Jeg har fått tilgang til netflix gjennom Samsung D8005 sin nettleser, men ikke gjennom Samsung sin egen App vindu. Når jeg reseter tven(holder inne exit i mer enn 15 sekunder) får jeg kun Nordiske land å velge mellom. Er dette pga jeg har en 800(5) utgave? Finner ikke helt valget å velge USA.

Hva gjør jeg galt?
Kan du ikke ændre land inde i selve Smart Hub nede i højre hjørne?
Nei, jeg kan faktisk ikke finne den muligheten? Har kun standar inst der fra A B C D og ingen land valg.
Kan du ændre sproget i menuen til f.eks. Engelsk?

Dine digtiale tunere skal være opsat til Nordisk, men resten af Tv'et bør kunne køre som et amerikansk TV alligevel.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
jszpirt skrev:men hvad med Samsung 2010-tv'er? Kan vi også få appen til at virke?
Umiddelbart ja. Men jeg har dog ikke forsøgt. Meld endelig tilbage, hvis du prøver :)
Af TheGreatGazoo
Lidt OT, men er kommet til at trykke på det forkerte link da jeg fik en mail ang. nye indlæg i tråden. Har skrevet et nyt indlæg i tråden efterfølgende, men får fortsat ikke besked om nye indlæg. Kan man ikke re-subscribe på en tråd?

EDIT: Ok, hehe så opdager jeg self funktionen nede i venstre hjørne 2 sek efter jeg har skrevet mit indlæg :) Men forstår stadig ikke at jeg ikke fulgte tråden automatisk igen da jeg skrev et nyt indlæg første gang.
Senest rettet af TheGreatGazoo 06 jul 2011, 12:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
TheGreatGazoo skrev:Lidt OT, men er kommet til at trykke på det forkerte link da jeg fik en mail ang. nye indlæg i tråden. Har skrevet et nyt indlæg i tråden efterfølgende, men får fortsat ikke besked om nye indlæg. Kan man ikke re-subscribe på en tråd?
Nede i bunden af forummet (under reklamen) er der et lille link der siger "overvåg dette emne for svar". Virker det ikke hvis du tilmelder dig her?
Af TheGreatGazoo
Det virker i hvert fald nu, for jeg fik en mail om dit indlæg da jeg var igang med at redigere mit eget. Men tak for hjælpen ellers.
Af jedirkj
Er jeg den eneste der har problemer med netflix på mit samsung 2010??
Har fået appen hentet men når jeg prøver at starten den bliver min skærm bare sort og der sker ikke noget som helst:-(
Af jszpirt
Jeg har også problemer med app'en på mit Samsung 2010. Jeg kan slet ikke hente den, jeg får kun muligheder for at hente de danske apps. Hvor kan man ændre land på et Samsung 2010-tv??
Af Chaui
Har du ændret din dns i routeren eller i fjernsynet. Prøv med routeren hvis ikke du har prøvet der, og så nulstil smart tv et par gange. Pludselig virkede det for mig.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16