Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ekrem
jeg har selv en sådan en plasma den virker rigtig godt godt billed masser af funktioner, du kommer ikke til at fotryde, spørg endeligt hvis du har noget alt om den tv . prisen også rigtig god til
Af Johnoc
Jeg har også overvejet tv'et, men er bange for at det er for stort. Virker det ikke ret voldsomt når det kommer op at hænge i stuen? Jeg synes endda jeg har hørt folk sige at 51 " virker meget stort.
Af Maestroelite
Johnoc skrev:Jeg har også overvejet tv'et, men er bange for at det er for stort. Virker det ikke ret voldsomt når det kommer op at hænge i stuen? Jeg synes endda jeg har hørt folk sige at 51 " virker meget stort.
Det generelle svar folk kommer med både på dette forum on andre lignende fora er "Det kan ikke blive for stort".

Uden at det skal lyde kliché agtigt, så skal der meget til for at det bliver for stort.
Det kræver lidt tilvænning, men så snart det er sket så er man glad for man ikke købte mindre.

Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".
Af Michael P
Maestroelite skrev:
Det generelle svar folk kommer med både på dette forum on andre lignende fora er "Det kan ikke blive for stort".

Uden at det skal lyde kliché agtigt, så skal der meget til for at det bliver for stort.
Det kræver lidt tilvænning, men så snart det er sket så er man glad for man ikke købte mindre.

Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".[/quote]

Jeg sidder på denne afstand, og syntes mit 47" var passende, men det nye kommer op i 50" glæder mig til at se hvordan jeg synes om det :D
Af pacman
Er der nogen der kan svare på hvad der følger med af tilbehør. Her tænker jeg især på 3D briller, og hvor mange.

Har læst på nogen af de udenlandske sites, at der blev den leveret uden 3D briller, men som så senere blev ændret, således at man får 2 par med.
Af Maestroelite
Hmm synes ikke kommentar feltet virker under nyheden om modtagelse af PS51D8005 så poster den her:

Efter at have læst testen af dette TV på HDTVtest ville det være rart hvis i kan kigge ekstra på hvad det vil betyde at have muligheden for højere lysstyrke i forhold til Panasonics serier.

F.eks i en lys stue, hvor meget vil det betyde for billedet?
Vil Panasonics (efter sigende bedre) filter mod genskin osv udligne den forskel den højere lysstyrke giver?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Virker kommentarfeltet ikke for dig i nyheden?
Af Maestroelite
yakken skrev:Virker kommentarfeltet ikke for dig i nyheden?
Hej Yakken.

Den virker ikke i IE, men det er lige lykkedes mig at poste den gennem Firefox.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mystisk. Jeg kan godt skrive fra både IE8 på XP og Win7.
Af Bjur
Er der noget nyt ang. den test? Jeg har selv et PS51D8005 og venter med spænding på Rasmus' indstillinger. Har i hørt hvornår i vil modtage det?
Af Bjur
Perfekt. Kan du så også lige bekræfte, at det er PS51D8005, da jeg ikke synes det fremgår af beskrivelsen andet en der linkes til priser på 51"?