Log ind med sociale netværk
16 jun 2011, 11:17
Uden at det skal lyde kliché agtigt, så skal der meget til for at det bliver for stort.
Det kræver lidt tilvænning, men så snart det er sket så er man glad for man ikke købte mindre.
Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".
Johnoc skrev:Jeg har også overvejet tv'et, men er bange for at det er for stort. Virker det ikke ret voldsomt når det kommer op at hænge i stuen? Jeg synes endda jeg har hørt folk sige at 51 " virker meget stort.Det generelle svar folk kommer med både på dette forum on andre lignende fora er "Det kan ikke blive for stort".
Uden at det skal lyde kliché agtigt, så skal der meget til for at det bliver for stort.
Det kræver lidt tilvænning, men så snart det er sket så er man glad for man ikke købte mindre.
Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".
16 jun 2011, 12:18
Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".[/quote]
Jeg sidder på denne afstand, og syntes mit 47" var passende, men det nye kommer op i 50" glæder mig til at se hvordan jeg synes om det
Maestroelite skrev:Det generelle svar folk kommer med både på dette forum on andre lignende fora er "Det kan ikke blive for stort".
Jeg synes jeg har hørt mange sige at så snart man sidder bare 2½-3 meter fra skærmen så skal man minimum op i 42" og gerne 50".[/quote]
Jeg sidder på denne afstand, og syntes mit 47" var passende, men det nye kommer op i 50" glæder mig til at se hvordan jeg synes om det
LG 50PZ750W
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.
17 jun 2011, 23:33
Er der nogen der kan svare på hvad der følger med af tilbehør. Her tænker jeg især på 3D briller, og hvor mange.
Har læst på nogen af de udenlandske sites, at der blev den leveret uden 3D briller, men som så senere blev ændret, således at man får 2 par med.
Har læst på nogen af de udenlandske sites, at der blev den leveret uden 3D briller, men som så senere blev ændret, således at man får 2 par med.
03 jul 2011, 22:32
Så er Samsung PS51D8005/51D8000 blevet testet hos HDTVtest
http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... 011257.htm
Samsung 55HU7505
04 jul 2011, 13:06
Så ser vi frem til Rasmus test
kskruger skrev:Så er Samsung PS51D8005/51D8000 blevet testet hos HDTVtestGod læsning der.
Så ser vi frem til Rasmus test
04 jul 2011, 13:15
Hmm synes ikke kommentar feltet virker under nyheden om modtagelse af PS51D8005 så poster den her:
Efter at have læst testen af dette TV på HDTVtest ville det være rart hvis i kan kigge ekstra på hvad det vil betyde at have muligheden for højere lysstyrke i forhold til Panasonics serier.
F.eks i en lys stue, hvor meget vil det betyde for billedet?
Vil Panasonics (efter sigende bedre) filter mod genskin osv udligne den forskel den højere lysstyrke giver?
Efter at have læst testen af dette TV på HDTVtest ville det være rart hvis i kan kigge ekstra på hvad det vil betyde at have muligheden for højere lysstyrke i forhold til Panasonics serier.
F.eks i en lys stue, hvor meget vil det betyde for billedet?
Vil Panasonics (efter sigende bedre) filter mod genskin osv udligne den forskel den højere lysstyrke giver?
04 jul 2011, 13:33
Den virker ikke i IE, men det er lige lykkedes mig at poste den gennem Firefox.
yakken skrev:Virker kommentarfeltet ikke for dig i nyheden?Hej Yakken.
Den virker ikke i IE, men det er lige lykkedes mig at poste den gennem Firefox.
08 jul 2011, 10:33
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto