30 jun 2011, 14:17
Kolvig skrev:Mange tak for alle jeres gode inputs - det er bare super med al den hjælp...:-)Ang. at fortryde sit køb, så værd opmærksom på, at du kun kan sende det retur, hvis du har købt det i en webbutik eller i elgiganten, andre butikker tager normalt ikke tv retur, hvis de har været taget i brug. Dertil skal du som regle selv betale for fragten retur til forhandleren. Så for din egen skyld, ha det på plads inden du køber noget.
Jeg vil senere idag, prøve at tage ind i en butik og "kigge" på sagerne. Og håber derved at finde den røde tråd.
For hold da helt op, hvor er jeg rundt på gulvet..:-)
Man kunne jo godt sige at skaden ikke er så stor, hvis man købte VT30. Da man jo bare kunne fortryde sit køb!...... Det er selvfølgelig rigtigt, men jeg står lidt i en kattepine. For jeg har ikke råd til at købe VT30 førend jeg har solgt 8705 og hvis scenariet er sådan at jeg får solgt 8705 og køber VT30, så er der ingen vej tilbage!.... Da 8705 ikke er at købe mere og så skulle jeg jo være svimlende heldig at finde et andet brugt, men der er MEGET få i omløb.
Der bliver anbefalet at jeg købte LG i stedet. Det har jeg faktisk også overvejet, indtil jeg fandt ud af at deres Cinema serie ikke kom i 65", som der først blev lovet fra LG side..... Grundet mit svage syn vil jeg meget nødigt under en 65".
Samsung 55HU7505