Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Det ved jeg ikke. Måske er der en ekstra garanti med på y-modellen ligesom hos LG og Samsung. Jeg ved det ikke. Det er dog stadig et kup, synes jeg. Om ikke andet kan man jo købe en god garanti for 1000 kroner, og de 1000 kroner er absolut godt givet ud for 8" ekstra.
Af trp79
Tak for inputs til alle.

Har nu fået bestilt 50" modellen af VT30, blueray afspiller, vægbeslag og hdmi kabel hos den lokale panasonic forhandler. Så nu håber jeg bare den snart dukker op selvom han ikke kunne love en dato.... så det bliver spændende at se om der skal gå en måned eller to...
Af keldp
trp79 skrev:Tak for inputs til alle.

Har nu fået bestilt 50" modellen af VT30, blueray afspiller, vægbeslag og hdmi kabel hos den lokale panasonic forhandler. Så nu håber jeg bare den snart dukker op selvom han ikke kunne love en dato.... så det bliver spændende at se om der skal gå en måned eller to...
Hvis du er heldig kommer det 2 juni. O_O
Af Pape
Tillykke med det Torben:)

Jeg har dog svært ved at forestille mig hvordan panasonic kan forsvare 5000 kr. prisforskel mellem vt30y og lg´s pz950w.. :s

Men glæder mig til at se testen af pz950 tvét også :)
Af trp79
keldp skrev:

2. juni - hvorfor lige den dato???? :)
Af trp79
Pape skrev:Tillykke med det Torben:)

Jeg har dog svært ved at forestille mig hvordan panasonic kan forsvare 5000 kr. prisforskel mellem vt30y og lg´s pz950w.. :s

Men glæder mig til at se testen af pz950 tvét også :)
Ja, 5000 er bestemt mange penge. Designet betyder bare meget for mig - det er selvfølgelig subjektivt hvad man syntes bedst om, men jeg er noget mere betaget af VT30eren...
Af keldp
trp79 skrev:
keldp skrev:

2. juni - hvorfor lige den dato???? :)
Der skulle komme en sending der er klar til levering
2 juni, hvis det ellers holder men mon ikke. :)
Af trp79
Tak for hjælpen til jer alle.

Jeg fik min 50" VT30Y i sidste uge - og hvor er jeg glad for at det blev 50". Hvilket TV - det er virkelig lækkert og en sand fornøjelse at se på, såvel slukket som tændt :D
Brugeravatar
Af IT-Bruger
trp79 skrev:Tak for hjælpen til jer alle.

Jeg fik min 50" VT30Y i sidste uge - og hvor er jeg glad for at det blev 50". Hvilket TV - det er virkelig lækkert og en sand fornøjelse at se på, såvel slukket som tændt :D
Tillykke med dit nye TV....dejligt at du er fuldt ud tilfreds med det - man kan da næsten heller ikke være andet med et VT30 hængende på væggen :)
Senest rettet af IT-Bruger 22 jun 2011, 16:07, rettet i alt 1 gang.
Af trp79
IT-Bruger skrev:
trp79 skrev:Tak for hjælpen til jer alle.

Tillykke med dit nye TV....dejligt at du fuld ud tilfreds med det - men kan da næsten heller være andet med et VT30 hængende på væggen :)
Tak for det - kunne ikke være mere enig :)