Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af soulgazer
Spiller først imorgen (kan jeg læse mig til ;) )
Af NemliJa
Jeg forstår det heller ikke helt.. Det virker også som om, at det er forkellige produkter på kampdagene, og ikke 46" tv gennem hele perioden...

Tror sgu' jeg skynder mig at bestille sådan et TV, for det er godt nok er nice tilbud! ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
NemliJa skrev:Jeg forstår det heller ikke helt.. Det virker også som om, at det er forkellige produkter på kampdagene, og ikke 46" tv gennem hele perioden...

Tror sgu' jeg skynder mig at bestille sådan et TV, for det er godt nok er nice tilbud! ;)
Lad os endelig høre dine tilbagemeldinger, når du får fat i det :)
Af kakilika
Jam1978 skrev:Jeg er meget mere tilfres med dette tv, end jeg var med Samsung UE40D7005 som jeg kun hade 2dage.
Kan du ikke uddybe hvad du var utilfreds med ved Samsungen?
Af NemliJa
TV'et er bestilt og bliver leveret på onsdag. Tilbuddet er simpelt hen for godt til at afslå - det er jo en besparelse på mindst 2k (nærmere 3k) og med de gode ord om forgængeren, så kan det vist ikke gå helt galt ;)

WEEEE!
Brugeravatar
Af soulgazer
Jeg lod mig så også lokke af det gode tilbud, så tv'et hænger nu bagefter bilen (på jydekrogen :D )
Så vil jeg muntre mig med nyerhvervelsen i weekenden og glæde mig til at læse anmeldelsen i næste uge.
Dog ukendt ETA på brillerne i Viby J.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
soulgazer skrev:Jeg lod mig så også lokke af det gode tilbud, så tv'et hænger nu bagefter bilen (på jydekrogen :D )
Så vil jeg muntre mig med nyerhvervelsen i weekenden og glæde mig til at læse anmeldelsen i næste uge.
Dog ukendt ETA på brillerne i Viby J.
Lad os høre hvordan du oplever Tv'et, når det står i stuen :)
Af Jam1978
kakilika skrev:
Jam1978 skrev:Jeg er meget mere tilfres med dette tv, end jeg var med Samsung UE40D7005 som jeg kun hade 2dage.
Kan du ikke uddybe hvad du var utilfreds med ved Samsungen?
Jov det kan jeg godt :-)
Til at starte med synes det er super flot design.
Sortniveau var god, men i toppen og langs siderne var det ikke for godt, og synes der mangle lidt detaljer i de meget mørke områder, men bytte det mest på grund af dårlig sortniveau langs siderne.
Af NemliJa
Nogen der kan svare på, hvor det står, at der skulle medfølge 3D-briller? Hvis man henter manualen, så står der, at 3D-briller er noget, der skal købes som ekstra tilbehør ;;)