Log ind med sociale netværk
17 jun 2011, 15:03
NemliJa skrev:Jeg forstår det heller ikke helt.. Det virker også som om, at det er forkellige produkter på kampdagene, og ikke 46" tv gennem hele perioden...Lad os endelig høre dine tilbagemeldinger, når du får fat i det
Tror sgu' jeg skynder mig at bestille sådan et TV, for det er godt nok er nice tilbud!
17 jun 2011, 15:04
soulgazer skrev:Spiller først imorgen (kan jeg læse mig tilJa det kan jeg godt se ikke passer helt så.)
Senest rettet af Rasmus Larsen 17 jun 2011, 15:49, rettet i alt 1 gang.
17 jun 2011, 19:18
soulgazer skrev:Jeg lod mig så også lokke af det gode tilbud, så tv'et hænger nu bagefter bilen (på jydekrogenLad os høre hvordan du oplever Tv'et, når det står i stuen)
Så vil jeg muntre mig med nyerhvervelsen i weekenden og glæde mig til at læse anmeldelsen i næste uge.
Dog ukendt ETA på brillerne i Viby J.
17 jun 2011, 20:17
Til at starte med synes det er super flot design.
Sortniveau var god, men i toppen og langs siderne var det ikke for godt, og synes der mangle lidt detaljer i de meget mørke områder, men bytte det mest på grund af dårlig sortniveau langs siderne.
kakilika skrev:Jov det kan jeg godt :-)Jam1978 skrev:Jeg er meget mere tilfres med dette tv, end jeg var med Samsung UE40D7005 som jeg kun hade 2dage.Kan du ikke uddybe hvad du var utilfreds med ved Samsungen?
Til at starte med synes det er super flot design.
Sortniveau var god, men i toppen og langs siderne var det ikke for godt, og synes der mangle lidt detaljer i de meget mørke områder, men bytte det mest på grund af dårlig sortniveau langs siderne.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto