15 jun 2011, 13:16
Jeg leder efter et godt LCD-TV til vores kollegie køkken, hvor der er en spise plads, med et areal på 4x2,5 meter, og vi er nød til at placere tv'et på midten af den brede væg. Så jeg leder efter et godt tv, med rigtig gode synsvinkler. Meget gerne med CCFL og IPS panel.
Jeg har indtil videre fundet disse modeller fra LG.
32LD750N
32LD650N
Men eftersom at de er 2010 modeller, så er de meget sværre at opdrive.
Pga. afstanden 2-2,5 meter mellem tv og sidde plads, så er store tv'er ikke en mulighed. Så lad venligst være med at foreslå noget større end 32"-37".
Vi har allerede testet med et Samsung c6005, og den blev hurtigt retuneret under fortrydelsesretten, Edge-LED er ikke godt nok.
Jeg håber at der er nogen som har nogle gode forslag til en god skærm som stadig kan købes i danmark.
Jeg har indtil videre fundet disse modeller fra LG.
32LD750N
32LD650N
Men eftersom at de er 2010 modeller, så er de meget sværre at opdrive.
Pga. afstanden 2-2,5 meter mellem tv og sidde plads, så er store tv'er ikke en mulighed. Så lad venligst være med at foreslå noget større end 32"-37".
Vi har allerede testet med et Samsung c6005, og den blev hurtigt retuneret under fortrydelsesretten, Edge-LED er ikke godt nok.
Jeg håber at der er nogen som har nogle gode forslag til en god skærm som stadig kan købes i danmark.