24 maj 2011, 21:12
skal have et nyt tv til CL finalen
mit samsung 40m71 skal skiftes ud skal være min 50" og ikke over 16k
red_martians skrev:Hvis det kan skaffes. Så var jeg hoppet på en Panasonic 50V20 ellers er der afløseren G30, men den er uden pro-panel. Måske ikke noget man læger mærke til, men pro udgaverne er noget mere modstandsdygtige over for kraftig sollys.Nu hedder afløseren til V20 jo altså V30 og IKKE G30, der afløserG20...
Supergris skrev:G30 er den, der minder mest om V20, lige bortset fra kontrastfilteret. Der findes slet ikke en V30. V-serien kommer udelukkende med 3D i år og hedder derfor VT30. -Og den afløser jo VT20.red_martians skrev:Hvis det kan skaffes. Så var jeg hoppet på en Panasonic 50V20 ellers er der afløseren G30, men den er uden pro-panel. Måske ikke noget man læger mærke til, men pro udgaverne er noget mere modstandsdygtige over for kraftig sollys.Nu hedder afløseren til V20 jo altså V30 og IKKE G30, der afløserG20...
For 16.000 ville jeg kigge på tv større end 50 ", da der kan fås vældig gode skærme omkring 60 " til denne pris og størrelsen gør forskellen mere end den smule forskel, der er i billedkvalitet på den bedste skærm mod den næstbedste skærm, men det er bare min 5 øre...
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.