Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af red_martians
Hvis det kan skaffes. Så var jeg hoppet på en Panasonic 50V20 ellers er der afløseren G30, men den er uden pro-panel. Måske ikke noget man læger mærke til, men pro udgaverne er noget mere modstandsdygtige over for kraftig sollys.
Af Pape
Går ud fra når du nu ser fodbold at du helst ikke vil have lange streger efter bolden :p så vil nok råde dig til at kigge tests igennem og se hvilke modeller der er bedst med hensyn til det.. alle plasma modeller har dette problem, men andre har det mere.. dette er faktisk især panasonic så vidt jeg har kunne læse mig frem til, og lg er det der har de mindste problemer med det... men det må jo være oop til dig hvad du syns du kan leve med af små irritationsmomenter kontra den perfekte billed kvalitet...

men hvis det var mig ville jeg læse alle test på tv´et godt og grundigt igennem før jeg kæbte det, og specielt være på udkig efter ting der kunne forringe min egen oplevelse af at se fjernsyn.. dette er jo self. individuelt for alle så der må nok hjælpe dig selv lidt også:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Når først VT30 bliver tilgængelig i et større styktal, så vil prisen nok også suse under 16.000 kr. Det vil være det bedste TV allround.
Af Supergris
red_martians skrev:Hvis det kan skaffes. Så var jeg hoppet på en Panasonic 50V20 ellers er der afløseren G30, men den er uden pro-panel. Måske ikke noget man læger mærke til, men pro udgaverne er noget mere modstandsdygtige over for kraftig sollys.
Nu hedder afløseren til V20 jo altså V30 og IKKE G30, der afløserG20...
For 16.000 ville jeg kigge på tv større end 50 ", da der kan fås vældig gode skærme omkring 60 " til denne pris og størrelsen gør forskellen mere end den smule forskel, der er i billedkvalitet på den bedste skærm mod den næstbedste skærm, men det er bare min 5 øre...
Af Mysen
Supergris skrev:
red_martians skrev:Hvis det kan skaffes. Så var jeg hoppet på en Panasonic 50V20 ellers er der afløseren G30, men den er uden pro-panel. Måske ikke noget man læger mærke til, men pro udgaverne er noget mere modstandsdygtige over for kraftig sollys.
Nu hedder afløseren til V20 jo altså V30 og IKKE G30, der afløserG20...
For 16.000 ville jeg kigge på tv større end 50 ", da der kan fås vældig gode skærme omkring 60 " til denne pris og størrelsen gør forskellen mere end den smule forskel, der er i billedkvalitet på den bedste skærm mod den næstbedste skærm, men det er bare min 5 øre...
G30 er den, der minder mest om V20, lige bortset fra kontrastfilteret. Der findes slet ikke en V30. V-serien kommer udelukkende med 3D i år og hedder derfor VT30. -Og den afløser jo VT20.

Mht. de linjer i fodbold, så er det så nærmest absurt minimalt, hvad det betyder. Det er tilsyneladende kun englænderne, der kan se fejlen, og hvis man vælger et andet tv, så har man jo højst sandsynligt en højere responstid og dermed også et dårligere billede til fodbold. Lige bortset fra PZ950 måske, der til gengæld fejler lidt på sortniveauet.