Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af netfors
Yep. Jeg tror også det er et godt tv. Men på ren billed kvalitet er jeg temmelig sikker på, det ikke kan være med det Panasonic plasma tv du havde fundet tidligere!
Af Kralle
Det er så nok også rigtigt nok :)
Af Kralle
Det er fra tyskland, det går nok ikke. Det vil jeg ikke riskere :)
Af Kralle
Har hørt mange der siger det ikke er det bedste sted at købe hos wupti :)
Af purtsak
det var jo bare for at vise dig et tv :) hvor du så køber det er jo op til dig selv
Af x99gump
Har handlet 2 tv hos Wupti, og eneste problem jeg har haft med dem er, at fragtmanden først ringer 20 min inden han er der med tv'et... Også selv om deres kundesupport havde sagt at han ringede et par dage i forvejen og aftaler et tidspunkt... Når man er på arbejde kan det godt være et problem.

Angående det med størrelsen (selv om de siger den ikke betyder noget, så lyver de! !:( ). Vores tv er 63" og vi har vel ca. 4 meter derhen. Det er jo selvfølgelig lidt længere end du har, men når der skal games PS3 har vi et par sækkestole som vi planter ca. 1,5 - 2 meter foran skærmen. Og det er på ingen måde for stort! Men det kommer selvfølgelig an på hvad man kan lide, nogle ville nok mene det er for stort så... Vi synes dog det er ret fedt! :)
Af Kralle
Ja, det er det jo, men jeg ved det stadigvæk ikke :)
Af Supergris
KØB så bare det LG 50PK350. Lad være med at tænke så meget og nyd de gode billeder...
Jeg kan fortælle, jeg har rådet og sat tv op for mellem 30 - 40 mennesker, og der er ikke nogen, der har været andet end superglade for mine råd.
Både m.h.t. størrelse og pris...
Du får ikke bedre tv til prisen og billedet vil du ikke andet end glæde dig over. At tvét så også ser godt ud og er STORT ( IKKE for stort ), gør vel ikke noget???
Du tænker alt for meget over tingene. Det er jo blot et stykke elektronik, og den ekstra størrelse er jeg sikker på, du vil blive meget glad for...
Mange mennesker har blot " hørt " ét eller andet, og tror så på det, uden at vide det. Du må stole lidt mere på de mennesker, der bruger masser af tid og lyst, til at holde øje med markedet, og på hvad der rører sig...
Af netfors
Enig. Og hvis du efter 1 uge, stadig synes det er alt for stort, sender du det bare retur! :)
Af netfors
wauw, det er et godt tilbud? Så får du det ikke bedre til den pris!!! Men når man bor på sjælland, kan det godt være transport prisen opvejer det man sparer :s