Log ind med sociale netværk
23 maj 2011, 00:19
eller det her måske http://www.fleggaardshop.dk/Produktvisn ... 0c650.aspx
23 maj 2011, 03:45
Tror nu Wupti er udmærkede?
http://www.trustpilot.dk/review/www.wupti.com
Du kan altid finde nogle der klager, og føler sig dårlig behandlet?? Hvor er det bedste sted så?
http://www.trustpilot.dk/review/www.wupti.com
Du kan altid finde nogle der klager, og føler sig dårlig behandlet?? Hvor er det bedste sted så?
23 maj 2011, 09:59
Har handlet 2 tv hos Wupti, og eneste problem jeg har haft med dem er, at fragtmanden først ringer 20 min inden han er der med tv'et... Også selv om deres kundesupport havde sagt at han ringede et par dage i forvejen og aftaler et tidspunkt... Når man er på arbejde kan det godt være et problem.
Angående det med størrelsen (selv om de siger den ikke betyder noget, så lyver de!
). Vores tv er 63" og vi har vel ca. 4 meter derhen. Det er jo selvfølgelig lidt længere end du har, men når der skal games PS3 har vi et par sækkestole som vi planter ca. 1,5 - 2 meter foran skærmen. Og det er på ingen måde for stort! Men det kommer selvfølgelig an på hvad man kan lide, nogle ville nok mene det er for stort så... Vi synes dog det er ret fedt! 
Angående det med størrelsen (selv om de siger den ikke betyder noget, så lyver de!
23 maj 2011, 13:15
KØB så bare det LG 50PK350. Lad være med at tænke så meget og nyd de gode billeder...
Jeg kan fortælle, jeg har rådet og sat tv op for mellem 30 - 40 mennesker, og der er ikke nogen, der har været andet end superglade for mine råd.
Både m.h.t. størrelse og pris...
Du får ikke bedre tv til prisen og billedet vil du ikke andet end glæde dig over. At tvét så også ser godt ud og er STORT ( IKKE for stort ), gør vel ikke noget???
Du tænker alt for meget over tingene. Det er jo blot et stykke elektronik, og den ekstra størrelse er jeg sikker på, du vil blive meget glad for...
Mange mennesker har blot " hørt " ét eller andet, og tror så på det, uden at vide det. Du må stole lidt mere på de mennesker, der bruger masser af tid og lyst, til at holde øje med markedet, og på hvad der rører sig...
Jeg kan fortælle, jeg har rådet og sat tv op for mellem 30 - 40 mennesker, og der er ikke nogen, der har været andet end superglade for mine råd.
Både m.h.t. størrelse og pris...
Du får ikke bedre tv til prisen og billedet vil du ikke andet end glæde dig over. At tvét så også ser godt ud og er STORT ( IKKE for stort ), gør vel ikke noget???
Du tænker alt for meget over tingene. Det er jo blot et stykke elektronik, og den ekstra størrelse er jeg sikker på, du vil blive meget glad for...
Mange mennesker har blot " hørt " ét eller andet, og tror så på det, uden at vide det. Du må stole lidt mere på de mennesker, der bruger masser af tid og lyst, til at holde øje med markedet, og på hvad der rører sig...
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto