21 maj 2011, 16:24
Hej Alle
Jeg overvejer måske ovenstående tv snarest, når det er på lager i Elgiganten.. selvom jeg har hældt mest til LG plasma det seneste år pga. de problemer samsung-plasma´er har haft kontra LG´s problemer..
Lister lige et par hurtige spørgsmål;
Kan jeg finde en test nogensteds?
Hvilke "issues"(& svagheder) præcis skal jeg regne med ved Samsung-køb? (EPG?)
Alm. betjening, (+/- vol. +/- kanal-skift OK? (hader delays og display-bars)
Støj fra denne model, vides dette?
Der kommer sikkert flere spørgsmål videre i denne tråd..
Skal lige siges jeg aldrig har været Samsung-tilhænger, derfor er det et stort brud på min holdning til samsung-produkter..
Men.. indrømmer ærligt, jeg tiltrækkes ved 64" og flot design på denne plasma.. Og ved også godt dette tv er tæt på toppen (teknologi/specifikations -mæssigt), men for mig er det daglige brug måske mere vigtigt betjeningsmæssigt og derfor må der helst ikke være irritationsmomenter herved (basale betjening).
Jeg takker på forhånd..
Mvh. Dennis
Jeg overvejer måske ovenstående tv snarest, når det er på lager i Elgiganten.. selvom jeg har hældt mest til LG plasma det seneste år pga. de problemer samsung-plasma´er har haft kontra LG´s problemer..
Lister lige et par hurtige spørgsmål;
Kan jeg finde en test nogensteds?
Hvilke "issues"(& svagheder) præcis skal jeg regne med ved Samsung-køb? (EPG?)
Alm. betjening, (+/- vol. +/- kanal-skift OK? (hader delays og display-bars)
Støj fra denne model, vides dette?
Der kommer sikkert flere spørgsmål videre i denne tråd..
Skal lige siges jeg aldrig har været Samsung-tilhænger, derfor er det et stort brud på min holdning til samsung-produkter..
Men.. indrømmer ærligt, jeg tiltrækkes ved 64" og flot design på denne plasma.. Og ved også godt dette tv er tæt på toppen (teknologi/specifikations -mæssigt), men for mig er det daglige brug måske mere vigtigt betjeningsmæssigt og derfor må der helst ikke være irritationsmomenter herved (basale betjening).
Jeg takker på forhånd..
Mvh. Dennis