13 maj 2011, 15:38
Hey.
Jeg har fået anbefalet jeres forum til mit topic, så here it goes
Så er det på tide at skifte 26" CVR fjernsynet ud med en 42" fladskærm. Da jeg overhovedet ikke er inde i fladskærm- verdenen håber jeg på at kunne få et par råd herinde fra. Jeg har omkring 5000 at bruge, og har følgende krav:
- 40/42 tommer eller gerne større
- 1920x1080 (Full HD)
- Min. 100 Hz
- Gerne DLNA
- Nem brugerflade
- Gerne USB/netværksstik
- Aner ikke om det skal være Plasma, LED eller LCD, så kom med jeres mening og begrund gerne
Den skal primært bruges til film, serier og gaming.
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre til den beskedne pris á 5000, men ud af de tilbud jeg har set virker det ikke helt umuligt. Anyways, hvilken vil i anbefale? I må også meget gerne linke til en butik som fører varen.
Må gerne være et fjernsyn ved Elgiganten, da det vil gøre køb meget nemt
På forhånd tak for hjælpen.
MVH
Jesper
Jeg har fået anbefalet jeres forum til mit topic, så here it goes
Så er det på tide at skifte 26" CVR fjernsynet ud med en 42" fladskærm. Da jeg overhovedet ikke er inde i fladskærm- verdenen håber jeg på at kunne få et par råd herinde fra. Jeg har omkring 5000 at bruge, og har følgende krav:
- 40/42 tommer eller gerne større
- 1920x1080 (Full HD)
- Min. 100 Hz
- Gerne DLNA
- Nem brugerflade
- Gerne USB/netværksstik
- Aner ikke om det skal være Plasma, LED eller LCD, så kom med jeres mening og begrund gerne
Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre til den beskedne pris á 5000, men ud af de tilbud jeg har set virker det ikke helt umuligt. Anyways, hvilken vil i anbefale? I må også meget gerne linke til en butik som fører varen.
Må gerne være et fjernsyn ved Elgiganten, da det vil gøre køb meget nemt
MVH
Jesper