Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af MigSelv
Står der ikke i manualen, hvad fejlkode 008 er?
Af Rod1983
Nu ved jeg ik' hvilken forbindelse du har, men jeg har bredbånd hos Yousee. Når jeg får denne fejlkode så bliver jeg smidt af hvis fjernsynet er tændt og routeren forsøger at få forbindelse. Gør jeg det omvendt er der ingen problemer. Well det er i hvert fald min løsning på problemet O_O
Af 6100Haderslev
Rod1983 skrev:Nu ved jeg ik' hvilken forbindelse du har, men jeg har bredbånd hos Yousee. Når jeg får denne fejlkode så bliver jeg smidt af hvis fjernsynet er tændt og routeren forsøger at få forbindelse. Gør jeg det omvendt er der ingen problemer. Well det er i hvert fald min løsning på problemet O_O
Der er forbindelse via min router. Der er bare ingen "kontakt" til viera cast. Mit TV skriver at det er forbundet. Det er Panasonic TX-P50VT20
men det gør nok ingen forskel.
Brugeravatar
Af MigSelv
Har du prøvet med en opdatering af tv.
Jeg erindrer, at have set en besked, der oplyste "viera cast ikke tilgængelig med mindre der foretages en opdatering".
Af 6100Haderslev
MigSelv skrev:Har du prøvet med en opdatering af tv.
Jeg erindrer, at have set en besked, der oplyste "viera cast ikke tilgængelig med mindre der foretages en opdatering".
Der er ingen opdatering - Jeg sidder lige nu på job, men vil da prøve igen når jeg kommer hjem. Jeg tror den SW version jeg har hedder noget med v2.6.
Af 6100Haderslev
6100Haderslev skrev:
MigSelv skrev:Har du prøvet med en opdatering af tv.
Der er ingen opdatering - Jeg sidder lige nu på job, men vil da prøve igen når jeg kommer hjem. Jeg tror den SW version jeg har hedder noget med v2.6.
Uden selv at have foretaget mig noget virker skidtet igen. Elektronik ...tsk tsk :)