02 maj 2011, 09:28
Hejsa ! Er der andre end mig der pt har problemer med dette? Jeg frå blot at vide at der ikke er forbindelse til serveren. Fejlkode 008.
Rod1983 skrev:Nu ved jeg ik' hvilken forbindelse du har, men jeg har bredbånd hos Yousee. Når jeg får denne fejlkode så bliver jeg smidt af hvis fjernsynet er tændt og routeren forsøger at få forbindelse. Gør jeg det omvendt er der ingen problemer. Well det er i hvert fald min løsning på problemetDer er forbindelse via min router. Der er bare ingen "kontakt" til viera cast. Mit TV skriver at det er forbundet. Det er Panasonic TX-P50VT20
MigSelv skrev:Har du prøvet med en opdatering af tv.Der er ingen opdatering - Jeg sidder lige nu på job, men vil da prøve igen når jeg kommer hjem. Jeg tror den SW version jeg har hedder noget med v2.6.
Jeg erindrer, at have set en besked, der oplyste "viera cast ikke tilgængelig med mindre der foretages en opdatering".
6100Haderslev skrev:Uden selv at have foretaget mig noget virker skidtet igen. Elektronik ...tsk tskMigSelv skrev:Har du prøvet med en opdatering af tv.Der er ingen opdatering - Jeg sidder lige nu på job, men vil da prøve igen når jeg kommer hjem. Jeg tror den SW version jeg har hedder noget med v2.6.
Jeg erindrer, at have set en besked, der oplyste "viera cast ikke tilgængelig med mindre der foretages en opdatering".
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.