Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Wriathbone
Har kun haft problemer med et enkelt tv afsnit, men det viste sig også at være et problem på min computer. Så det må indtil vidre være nej.

Jeg har hørt om folk der har problemer med sync til eksterne højtalere dog. (som ikke er af samme navn!) Men det er vist et normalt problem med mange nyere tv pga. de behandler billedet en del før det bliver vist på skærmen.
Af VR6Productions
Nå okay, jeg må rode videre med de forskellige ting og få det til at gå op i en højere enhed, for med det design, så er der ingen alternativer. :D Tusind tak for din hjælp. ;)
Af Wriathbone
Det var så lidt. Jeg håber du finder en løsning til dit problem. Og ja designet er ikke til at løbe fra.

Jeg vil forresten anbefale dig serviio som dlna server. Afprøv det evt. på din normale computer for at se om det hjælper på dine sync problemer.
Af VR6Productions
Jeg er lige i dette øjeblik ved at downloade serviio. :D Jeg tror nu også det hjælper på det hele at få ny computer i næste uge i forhold til den 10 år gamle sag jeg sidder bag nu. :p Men mit sync problem var nu i forbindelse med en film i fjernsynet, men jeg må rode videre med det. :)
Af Wriathbone
Corradojc skrev:Jeg er lige i dette øjeblik ved at downloade serviio. :D Jeg tror nu også det hjælper på det hele at få ny computer i næste uge i forhold til den 10 år gamle sag jeg sidder bag nu. :p Man mit sync problem var nu i forbindelse med en film i fjernsynet, men jeg må rode videre med det. :)
Wow! tid til en opdatering! Held og lykke med det. Meld tilbage med dine konklusioner! :)
Af Waade1234
Nu er det 100% sikkert at tv´et skal tilbage til elgiganten, men til et andet d8000 da det i alle henseender er et meget lækkert tv.

Det er super fedt at fjernbetjeningen kan styre ps3 og det virker ret godt.

Streaming af mediefiler fungerer helt vildt godt og fint at man kan ændre billedet der også.

3D delen er også rigtig god, og jeg ser ikke meget crosstalk og jeg synes ikke det er særlig belastende for mine øjne som f.eks biograf 3d er.

2D til 3D er også rigtig fint og giver en rigtig god dybde effekt...

Bluray står helt vildt godt og skarpt.

Synes dog at man burde kunne skrive direkte fra telefon app´en i youtube det er for sløvt, men ellers virker den også godt...

Fjernbetjeningen er lige til at kyle ud af vinduet... den er super grim og ekstremt langsom, telefon app´en er 1000* hurtigere.

det reflekterer helt vildt meget, men kan på den anden side godt li det lidt glossy look som film så får.

Grunden til at jeg leverer tilbage er at billedet til tider flimrer rundt omkring for så pludselig at gå helt i farveflimmer så man skal slukke og vente 10 min og så tænde igen... altså ubrugeligt... desuden har jeg alt alt alt for meget clouding om aftenen i mørke billeder...
Af noxity
Guys! Stop med at quote hinanden!

Der er ingen grund til at quote den sidste der har skrevet i tråden, og hvis i quoter så lad være med at tage hele historikken med.

Tak :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har taget mig den frihed at korte lidt ned på alle de mange quotes, hvor de ikke er nødvendige. Når man besvarer indlægget umiddelbart ovenfor, så er det lidt redundant at medtage et quote. Og især hvis man medtager hele historikken 8)

Jeg har ladet et par quotes stå, bla. ved sideskift og længere pauser, så man stadig kan følge trådens forløb.
Af Waade1234
her er så et billede af mit clouding, det skal lige siges at det er lidt værre i virkeligheden... så altså temmelig slemt..[img]http://i1224.photobucket.com/albums/ee3 ... 4/foto.jpg[/img]

Undskyld kvaliteten, taget med en iphone... men clouding kan da tydelig ses, det eneste der vises på skærmen er HBO det i midten er genskær.
Af Wriathbone
Det er ekstremt let at se... Og det er slet ikke som det skal være. Av!
Brugeravatar
Af CrazyA
Hej alle

Dette spørgsmål er rettet mod Rasmus Larsen.
Ved du hvornår og om du får Samsung PS51D8005 Plasma ind til test ?
Ser meget frem mod den, da mit Samsung netop er blevet afhentet i dag, da det ikke du´r længere :-(

MVH

Steen
Af nickell
Allerede nu ser man, at butikkerne roder rundt i Samsung's nye CMR Hz-system. Jeg var i Bilka for at kigge på en skærm, og sælgeren fik mig overbevist om at den 40" D5750 jeg kiggede på havde 100Hz, men lidt tryk på mobilen fik rettet den fejl. Men de havde netop skrevet 100Hz i deres lille salgsskilt...

Jeg gad faktisk ikke at købe noget der, når man ikke engang kan stole på det, som de skriver på skiltene.
Af Waade1234
Nu fik jeg så byttet mit 46d8005 og det nye føles 100 gange hurtigere ved kanalskift og lign. end det gamle.

Jeg har dog stadig clouding... fire pletter lige i midten der hvor skruerne sidder, så tror jeg vil prøve og løsne dem lidt.

Men jeg forstår ikke hvorfor de ikke snart giver mulighed for os D serie købere at få fat i alle samsungs eksklusive 3d titler... :( :(
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 30