Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af casiraghi
Geebus skrev:Så har jeg anskaffet mig et UE40D7005 og sat det til (yousee mellempakke).

men hvordan filen hulen helvede kan man sortere kanalerne?!

lidt ærgerligt at skulle zappe igennem alle DR kanaler osv..
http://www.file-upload.net/download-274 ... e.zip.html

Jeg bruger dette software, du kopier bare dine kanaler ud på USB stick og kan så redigere dem nemt og smertefrit på din pc..

Hmm lige testet det for en sikkerheds skyld og ser ikke ud til at virke på D modellerne mere, fungerede ellers fint på C :(
Af mbankj
Babeh skrev:Fik tilbudt den nye PS64D8005 til 21.999,- i min lokale Bilka (næstved) da jeg spurgte om 7705'eren.

De snakkede om at de kunne have den hjemme inden for et par hverdage så alt tyder på at de er ved at være fremme. Havde desværre dog ikke lige penge nok til den nye endnu :)
jeg stod fuldstændig i samme situation som dig (også i næstved ) :P jeg skulle høre på ps63c7705 hvad prisen var og fik så at vide at jeg kunne få den nye for kun 20999. så på tirsdag D. 26/4 får far her sin nye 64" samsung skærm og F..k jeg glæder mig!!!
Af macbane
Jeg har lige anskaffet mig UE46D7005.. Hold da op det er et fantastisk tv!!

Samsung har virkeligt fået:

Mere naturlige farver
Bedre "opdateringshastighed" og meget lidt ghosting(eller hvad det nu hedder)
Har set fodbold hele dagen og billedet hverken lacker eller bliver fnidret i omkring spillerne eller lign.

Min kammerat har samme tv bare i B serien og der er sket VIRKELIGT meget i forhold til den generation.

Jeg skrev godt nok tidligere at jeg havde en skepsis omkring tv'et efter at have set det i en butik, men efterfølgende fandt jeg ud af at det tv de havde sat op havde en/eller flere fejl.

Hvis man tidligere har holdt sig tilbage fra at købe et samsung tv pga den overdrevne kontrast og unaturlige farver så kan man roligt overveje det igen

Jeg er spændt på at se hvordan fp's anmeldelse ser ud:) glæder mig til at se den testet af dygtige fagfolk op imod det indtryk jeg sider med:)
Af kaja69
Slet ingen der ved noget om D5 serien? Er den testet noget sted? UE46D5005 sælges for 7k, men jeg er i tvivl om det er et godt køb ift. de bedre 2010 modeller fx Sharps LU820 der koster det samme.
Af kskruger
kaja69 skrev:Slet ingen der ved noget om D5 serien? Er den testet noget sted? UE46D5005 sælges for 7k, men jeg er i tvivl om det er et godt køb ift. de bedre 2010 modeller fx Sharps LU820 der koster det samme.
Samsung UE46D5005 er så ny, at ingen kender den endnu. Personligt ville jeg ikke købe den til stuebrug, soveværelse og børneværelse er den sikkert helt fin. Man skal ikke glemme at det er deres 5 serie og dermed i deres "billig ende" serie. Hvis jeg stod og skulle vælge imellem de 2 som du har forslået ville jeg klart vælge Sharp'en.
Af mbankj
Nu har jeg set flere steder at de omtaler samsungs nye 2011 plasma(tror jeg)skærme som pnd 8000? hedder den ikke eks. PS64d8000 eller har de skiftet navn til PN64d8000?

hilsen martin 8)
Af Holm86
Det har noget at gøre med hvor i verden de bliver solgt ....
Af mbankj
Holm86 skrev:Det har noget at gøre med hvor i verden de bliver solgt ....
Hvad jeg kan læse mig til skulle den så hedde pn64d8000 herhjemme? Jeg skal hente min i butikken på tirsdag nemlig og undrede mig også over den hedder 8000 og ikke 8005... Lidt forvirrende
Af Mysen
mbankj skrev:
Hvad jeg kan læse mig til skulle den så hedde pn64d8000 herhjemme? Jeg skal hente min i butikken på tirsdag nemlig og undrede mig også over den hedder 8000 og ikke 8005... Lidt forvirrende
Den skal hedde PS64D8005, den du skal have med hjem. PN64D8000 er den amerikanske version, mens PS64D8000 er den europæiske version, hvor tunerne íkke er særligt tilpasse DK, og hvor den danske Samsung Prestige Service ikke indgår.
Af mbankj
Mysen skrev:
mbankj skrev:
Den skal hedde PS64D8005, den du skal have med hjem. PN64D8000 er den amerikanske version, mens PS64D8000 er den europæiske version, hvor tunerne íkke er særligt tilpasse DK, og hvor den danske Samsung Prestige Service ikke indgår.
Den jeg får hedder jo så 8000 og jeg spurgte til tuneren hvor han sagde at det var som det skulle være.. Men jeg tænker hvad er det så helt nøjagtig forskellen er på en europæisk tuner og den danske? Hvad er det for en service?
Af Perfektionisten
mbankj skrev:
Mysen skrev:
mbankj skrev: Hvad jeg kan læse mig til skulle den så hedde pn64d8000 herhjemme? Jeg skal hente min i butikken på tirsdag nemlig og undrede mig også over den hedder 8000 og ikke 8005... Lidt forvirrende
Den jeg får hedder jo så 8000 og jeg spurgte til tuneren hvor han sagde at det var som det skulle være.. Men jeg tænker hvad er det så helt nøjagtig forskellen er på en europæisk tuner og den danske? Hvad er det for en service?
Her kan du læse om det......
http://www.samsung.com/dk/support/prest ... GE.SERVICE
Af mbankj
Perfektionisten skrev:
mbankj skrev:
Mysen skrev: Den skal hedde PS64D8005, den du skal have med hjem. PN64D8000 er den amerikanske version, mens PS64D8000 er den europæiske version, hvor tunerne íkke er særligt tilpasse DK, og hvor den danske Samsung Prestige Service ikke indgår.

Nå okay :) den del har jeg sikret mig igennem en forsikring men hvad så med tuneren? Vil den så ikke virke? Kan namlig ikke finde et sted de beskriver den europæiske vs. den danske
Af Perfektionisten
mbankj skrev:
Perfektionisten skrev:
mbankj skrev: Den jeg får hedder jo så 8000 og jeg spurgte til tuneren hvor han sagde at det var som det skulle være.. Men jeg tænker hvad er det så helt nøjagtig forskellen er på en europæisk tuner og den danske? Hvad er det for en service?

Nå okay :) den del har jeg sikret mig igennem en forsikring men hvad så med tuneren? Vil den så ikke virke? Kan namlig ikke finde et sted de beskriver den europæiske vs. den danske
Ved ikke så meget om det med signalet. Men det har sikkert noget med den frekvens signalet bliver sendt på i Skandinavien. De apparater der sælges her er rettet mere mod de frekvenser, Så vi får et bedre signal. Ellers prøv at ringe til Samsung på tirsdag. Med mindre du spare en masse penge ved at købe 8000 frem for 8005. Så ville jeg heller betale det ekstra for den skandinaviske. Plus at der er 100% ombytning via Samsung prestige service ved den mindste pixel fejl. En ting jeg ligger meget vægt på personligt.
Af mbankj
Perfektionisten skrev:
mbankj skrev:
Perfektionisten skrev:
Ved ikke så meget om det med signalet. Men det har sikkert noget med den frekvens signalet bliver sendt på i Skandinavien. De apparater der sælges her er rettet mere mod de frekvenser, Så vi får et bedre signal. Ellers prøv at ringe til Samsung på tirsdag. Med mindre du spare en masse penge ved at købe 8000 frem for 8005. Så ville jeg heller betale det ekstra for den skandinaviske. Plus at der er 100% ombytning via Samsung prestige service ved den mindste pixel fejl. En ting jeg ligger meget vægt på personligt.
Nå jeg fandt et sted hvor de skrev om det herinde og de snakkede om det vidst var en opdatering. Jeg sparre ca 6000 kr og igennem forsikringen er jeg dækket ind med pixel fejl og sågar burn in :D så nu håber jeg at jeg ikke lige har smidt 21000 ud af vinduet heh men det finder jeg ud af på tirsdag ;)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 30