Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Perfektionisten
Jeg har fundet Samsungs premium briller på en side fra Irland. kun 69.99 pund. I DK koster de ca 1500... :S
Kæmpe forskæl i pris... Men men. de sælger jo også tv. der hedder deres UE55D8000. Mit er et UE55D8005, altså den skandinaviske version. Passer de briller fra Irland med mit tv? eller er der også forskel der?
Af Mysen
Nej, de passer også til dit tv.
Af Perfektionisten
Mysen skrev:Nej, de passer også til dit tv.
Er der virkelig så stor forskel på om det er skandinavisk? Troede bare at det var vigtigt at det var 2011 brillerne med bluetooth. Hvad er forskellen så mellem dem? Siden jeg ikke kan bruge dem? :(
Af casiraghi
Perfektionisten skrev:
Er der virkelig så stor forskel på om det er skandinavisk? Troede bare at det var vigtigt at det var 2011 brillerne med bluetooth. Hvad er forskellen så mellem dem? Siden jeg ikke kan bruge dem? :(
Er vel også det han skriver at du kan :)
Af Mysen
Jeg gik ud fra, at du spurgte om 2011 brillerne med bluetooth, købt i Englang, også virker til dit tv. I så fald er svaret ja.
Der er ikke nogen forskel på D8005 og D8000, ud over en tuner der er tilpasset det danske marked. Og så har du ekstra garanti og service fra Samsung selv på en 8005, hvor en 8000 indikerer at det er en importeret model. her gælder deres Prestige Service ikke.
Af Perfektionisten
casiraghi skrev:
Perfektionisten skrev:
Er vel også det han skriver at du kan :)
Haha... For fanden da.... Jeg var så fokuseret på det "nej" at jeg slet ikke så andet.... My bad.. Men tak for det vågne øje.... :D
Så skal der bestilles billige premium briller fra Irland.. Tak endnu engang...
Af Perfektionisten
Mysen skrev:Jeg gik ud fra, at du spurgte om 2011 brillerne med bluetooth, købt i Englang, også virker til dit tv. I så fald er svaret ja.
Der er ikke nogen forskel på D8005 og D8000, ud over en tuner der er tilpasset det danske marked. Og så har du ekstra garanti og service fra Samsung selv på en 8005, hvor en 8000 indikerer at det er en importeret model. her gælder deres Prestige Service ikke.
Det var præcis det jeg mente... Mange tak.. Ingen grund til at betale det de koster i Danmark når man kan købe dem til 69.99 pund.. Tak igen... :D
Af Vaptor-x
Venter selv lige med at købe nogen briller, til priserne bliver sat ned med 50%.

Når prisen er kommet ned i Irland, så kan der da ikke gå ret lang tid før de kommer ned i Norden ;)
Vil gætte på at de forskellige leverandøre lige skal ha tømt deres lager af dem til fuld pris først :D
Af kaja69
Er D5 serien testet noget sted? Man kan nu købe UE46D5005 til 7k men jeg er i tvivl om det er et godt køb.
Af casiraghi
Så kom mit UE55D8005 ind af døren :)

Ser umiddelbart kanon ud, men ikke lige haft tid til at lege så meget med det endnu ;)

Hvis der er nogen der har nogen spørgsmål skal jeg prøve at besvare dem efter bedste evne.
Af ibanezx
Er her nogen som ved om den europæiske model UE46D7000 (altså ikke den nordiske D7005) har DVB-T2 modtager?
Af Martyr
Har netop fået PS51D8005 ind ad døren.
Umiddelbart virker det som en fin skærm.
Er dog meget overrasket over hvor følsom den er for dårlig afskærmning af antennekablet. Mit Supra kabel til 800 bobs er fuldstændig ubrugelig.
Og fjernbetjeningen er en vaske ægte skandale. Helt absurd.
Af Babeh
Fik tilbudt den nye PS64D8005 til 21.999,- i min lokale Bilka (næstved) da jeg spurgte om 7705'eren.

De snakkede om at de kunne have den hjemme inden for et par hverdage så alt tyder på at de er ved at være fremme. Havde desværre dog ikke lige penge nok til den nye endnu :)
Senest rettet af Babeh 22 apr 2011, 11:14, rettet i alt 1 gang.
Af Geebus
Så har jeg anskaffet mig et UE40D7005 og sat det til (yousee mellempakke).

men hvordan filen hulen helvede kan man sortere kanalerne?!

lidt ærgerligt at skulle zappe igennem alle DR kanaler osv..
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 30