18 apr 2011, 22:58
Har intet hører om den længre og venner egentlig barepå den og anmeldelser, hvor bliver den af?:)
eXeel skrev:Snakker du G eller GTeren?G30, er på lager flere steder, se evt. pricerunnerDen har vidst stået "har flere om xx dage".
Hvor har de den på lager? Ikke Cinemagic i hvert fald...
Afventer også anmeldelse, men først skal den jo udkomme
eXeel skrev:Oh, det er gået min næse forbi - har ellers tjekket alle Flatpanels nyhedsbreve og nyheder, troede det kom til at stå der når den udkom :|Jeg har heller ikke skrevet det nogen steder - andet end her - endnu. Simpelthen fordi vi har så mange skærme inde, så det bliver hurtigt uoverskueligt, hvis vi ikke får nogen af de første igennem møllen.
Var inde og læse de andre anmeldelser, ikke sikkert jeg kan vente på G30er anmeldelsen herfra. Tror jeg satser på 30eren, lyder positivt
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.