Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af eXeel
Har intet hører om den længre og venner egentlig barepå den og anmeldelser, hvor bliver den af?:)
Af Marlowe
Den står da "på lager" hos flere forhandlere. Måske lurepasser folk bare indtil der foreligger flere tests. Jeg glæder mig i hvert fald til at læse VT30 og D8005 testene her på flatpanels :p
Af eXeel
Snakker du G eller GTeren? :) Den har vidst stået "har flere om xx dage".
Hvor har de den på lager? Ikke Cinemagic i hvert fald...

Afventer også anmeldelse, men først skal den jo udkomme :)
Af Steen Bay
eXeel skrev:Afventer også anmeldelse, men først skal den jo udkomme :)
G30 blev anmeldt på hdtvtest.co.uk for 10 dage siden.
Af Marlowe
eXeel skrev:Snakker du G eller GTeren? :) Den har vidst stået "har flere om xx dage".
Hvor har de den på lager? Ikke Cinemagic i hvert fald...

Afventer også anmeldelse, men først skal den jo udkomme :)
G30, er på lager flere steder, se evt. pricerunner :)
Af Van
Lidt off topic men alligevel: VT30 testen bliver spænende og se, tror faktisk flatpanels bliver de første med en test, har ihvertfald ikke kunne finde en europæisk test på VT30.
Af eXeel
Oh, det er gået min næse forbi - har ellers tjekket alle Flatpanels nyhedsbreve og nyheder, troede det kom til at stå der når den udkom :|

Var inde og læse de andre anmeldelser, ikke sikkert jeg kan vente på G30er anmeldelsen herfra. Tror jeg satser på 30eren, lyder positivt :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
eXeel skrev:Oh, det er gået min næse forbi - har ellers tjekket alle Flatpanels nyhedsbreve og nyheder, troede det kom til at stå der når den udkom :|

Var inde og læse de andre anmeldelser, ikke sikkert jeg kan vente på G30er anmeldelsen herfra. Tror jeg satser på 30eren, lyder positivt :)
Jeg har heller ikke skrevet det nogen steder - andet end her - endnu. Simpelthen fordi vi har så mange skærme inde, så det bliver hurtigt uoverskueligt, hvis vi ikke får nogen af de første igennem møllen.

Sony EX720 testen er online i morgen. Panasonic VT30 testen i starten af næste uge. Herefter følger Samsung D8005 testen og så begynder jeg at kigge på Panasonic G30 og en LG-skærm (som heller ikke har været meldt på forsiden endnu) :)
Af G MAC
Ja det på lager en del steder i følge pricerunner,

Glæder mig dog os til at se en test VT30. Jeg bestilte det i dag. Så det har bare at få gode stjerner :p
Af eXeel
Så er et G30 42" bestilt :) Håber ikke jeg skuffes. OG håber jeg har hvad der skal til, HDMI kabel er vel det eneste? Og ophæng?

Mvh ham der køber en forstærker og to højttalere og troede der medfulgte det nødvendige. Nej, der blev jeg lige lidt klogere. HDMI kabler, optiske kabler, højttalerkabler... arrrrgh!