Sir Spamalot skrev:Mysen skrev:
...men mere vigtigt er, at der er en del input lag på, der kan ødelægge spiloplevelsen.
Sikke noget vrøvl. Stop med den skræmmekampagne.
Jeg spiller som en mofo på min 760'er og der er ingen input lag. Min kammerat har en 550'er og her er det heller ikke et problem.
På dine kommentarer kan man tydeligt se, at du aldrig har set dem i aktion. 
Ok, for det første, så er det ikke noget vrøvl. Det er testet, at selv med al ekstra billedbehandling skruet ned har disse plasmamodeller et input lag på 50ms. Det er over gennemsnittet, og det er langt over plasmagennemsnittet.
For det andet, så hjælper det ikke, at jeg skulle have set det. Man skal have spillet eller lign. for at kunne mærke input lag. Det er jo ikke noget, der kan ses..
Men jeg har så rent faktisk prøvet. Det var en Wii på min kammerats PK350n, og JEG SYNES, at lag var mærkbart.
For det 3., så skulle du læse tråden igennem, for jeg skriver jo altså at 50ms ikke er mærkbart for alle. Derfor betyder det jo heller ikke, at det er alle der skal fravælge det, og det er da bare dejligt, at du ikke bemærker input lag. For mange kan 50ms dog hæmme spiloplevelsen, og det er indiskutabelt.
Jeg er da ked af, at jeg lidt uforsætligt fik bagtalt det tv, som du er så glad for, men hvis du finder lidt rationel tankegang frem, så vil du også vide, at jeg ikke skulle have noget motiv for at lave "skræmmekampagne".
Desuden kan du jo kigge efter ældre poster fra mig. Jeg fremhæver faktisk denne plasmaserie mange gange på baggrund af en meget positiv engelsk test, og min kammerats model, der jo klarer sig temmelig fint, når der ikke er meget lys i stuen. Eller, efter min mening og andres mening, en konsol på...
Mangler hifi... - og penge til hifi!